Nowy serwis internetowy marki odzieżowej Lancerto
Firma odzieżowa Lancerto uruchomiła nowy serwis internetowy, który ma spełniać wszystkie potrzeby e-konsumentów. Prace nad kolejną wersją portalu trwały przez rok. Rozpoczęły się od zbadania preferencji i przeanalizowania zachowań użytkowników. W badaniu wzięło udział ponad 200 osób (m.in. pracowników oraz klientów).
Skupienie na potrzebach klientów
Najnowsza wersja e-sklepu Lancerto została zaprojektowana w zgodzie z zasadami UX (user experience), aby korzystanie z niego było jak najwygodniejsze. Serwis pozwala na łatwe i intuicyjne zakupy. Już teraz można zaobserwować wzrost konwersji oraz wartości koszyka zakupowego. Lancerto.com cieszy się 250 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.
Rezultaty zmian
Jak twierdzi Mariusz Serafin, dyrektor marketingu i e-commerce Lancerto, marce potrzebne były zmiany w estetyce oraz funkcjonalności. Teraz konsumenci mają dostęp do profesjonalnych video prezentujących konkretne produkty w ruchu, na modelach. Zwiększyło się zaangażowanie klientów, spadło natomiast „bounce rate”.
Źródło zdjęcia: screen z https://www.lancerto.com/pl/