Nowość w Medicine. Połączenie offline’u z onlinem
Marka odzieżowa Medicine wprowadziła do swoich salonów kolejne udogodnienie: szybkie płatności bezgotówkowe Tap on Mobile. Opcja ta została wdrożona we współpracy z Worldline.
Jak działa NFC?
Innowacyjne rozwiązanie dostępne w Medicine opiera się na wykorzystaniu funkcjonalności urządzeń, którymi na co dzień posługują się pracownicy salonów. Służą one do zamawiania towarów niedostępnych w danym sklepie. Opcja NFC, jaką posiadają urządzenia Zebra zintegrowane z aplikacją Worldline pozwalają klientom na płatności zbliżeniowe u pracownika salonu, w każdym miejscu lokalu. Opłacony towar jest następnie dostarczony do domu klienta.
Omnichannel w Medicine
Gdy w salonie zabraknie konkretnego rozmiaru czy koloru danego produktu, pracownik sklepu Medicine może go sprawnie zamówić. Klient szybko, wygodnie i bezpiecznie ureguluje płatność, a na wskazany adres e-mail otrzyma paragon elektroniczny. Ta funkcjonalność znacznie usprawni cały proces zamawiania produktów dla kupujących i będzie kolejnym, ważnym etapem wdrażania strategii omnichannelowej.