Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Nowa usługa Klarny na polskim rynku – „Zapłać w 3 ratach”

2023.06.22

Szwedzki fintech Klarna rozwija swoje usługi w Polsce – od 20 czerwca br. klienci mogą korzystać z nowej usługi, czyli „Zapłać w 3 ratach”. Polscy konsumenci zyskali opcję rozbicia płatności na trzy nieoprocentowane raty.

Polacy preferują płatności odroczone

W Polsce rośnie zainteresowanie elastycznymi metodami płatności, takimi jak płatności odroczone. Blisko 50% kupujących wolałoby skorzystać z rat oferowanych przez BNPL niż z tradycyjnych kart kredytowych. Usługa „Zapłać w 3 ratach” to kolejny krok na drodze rozwoju Klarny w Polsce. Dzięki tej opcji konsumenci mogą podzielić swoje zakupy na trzy raty – przy użyciu karty debetowej, kredytowej lub prepaid. Pierwsza z rat regulowana jest w momencie wysyłki zamówienia przez sklep, a dwie kolejne – co 30 dni.

„Zapłać w 3 ratach” w sklepach internetowych

Druga i trzecia rata pobierane są z konta klienta automatycznie, a aplikacja Klarny pozwala na wcześniejszą spłatę – nawet całego salda. Jej użytkownicy mogą także wydłużyć termin zapłaty o kilka dni. Fintech działa obecnie w ponad 4 tys. sklepów w Polsce, a opcja „Zapłać w 3 ratach” na razie jest dostępna w wybranych miejscach – będzie wprowadzana stopniowo u kolejnych partnerów Klarny.

 

Źródło zdjęcia: fb Klarna

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...