Nowa usługa Klarny na polskim rynku – „Zapłać w 3 ratach”
Szwedzki fintech Klarna rozwija swoje usługi w Polsce – od 20 czerwca br. klienci mogą korzystać z nowej usługi, czyli „Zapłać w 3 ratach”. Polscy konsumenci zyskali opcję rozbicia płatności na trzy nieoprocentowane raty.
Polacy preferują płatności odroczone
W Polsce rośnie zainteresowanie elastycznymi metodami płatności, takimi jak płatności odroczone. Blisko 50% kupujących wolałoby skorzystać z rat oferowanych przez BNPL niż z tradycyjnych kart kredytowych. Usługa „Zapłać w 3 ratach” to kolejny krok na drodze rozwoju Klarny w Polsce. Dzięki tej opcji konsumenci mogą podzielić swoje zakupy na trzy raty – przy użyciu karty debetowej, kredytowej lub prepaid. Pierwsza z rat regulowana jest w momencie wysyłki zamówienia przez sklep, a dwie kolejne – co 30 dni.
„Zapłać w 3 ratach” w sklepach internetowych
Druga i trzecia rata pobierane są z konta klienta automatycznie, a aplikacja Klarny pozwala na wcześniejszą spłatę – nawet całego salda. Jej użytkownicy mogą także wydłużyć termin zapłaty o kilka dni. Fintech działa obecnie w ponad 4 tys. sklepów w Polsce, a opcja „Zapłać w 3 ratach” na razie jest dostępna w wybranych miejscach – będzie wprowadzana stopniowo u kolejnych partnerów Klarny.
Źródło zdjęcia: fb Klarna