Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Najciekawsza akcja przedświąteczna 2023 roku? Komputronik szuka „najgrzeczniejszego człowieka na Ziemi”

2023.12.13

Komputronik – sieć sklepów ze sprzętem elektronicznym i komputerowym – rozpoczął jedną z najbardziej oryginalnych akcji przedświątecznych. Szuka w niej „najgrzeczniejszego człowieka na Ziemi”, który otrzyma od firmy 10 tys. zł w formie darowizny. Z kolei zgłaszający mogą zyskać 500 zł. Co jeszcze wiemy o tej nietypowej kampanii?

Jak mają wyglądać zgłoszenia?

Aby wygrać konkurs na „najgrzeczniejszego człowieka na Ziemi”, trzeba do 22 grudnia br. zgłosić swojego kandydata lub kandydatkę na dedykowanej stronie. „Najgrzeczniejszy” zdobędzie 10 tys. zł, z kolei zgłaszający – 500 zł. Liczy się przede wszystkim kreatywność samego zgłoszenia oraz sylwetka zgłaszanej osoby w stosunku 60 do 40%. Zgłoszenie może mieć formę filmu, animacji (do minuty długości), opisu (do 500 słów), grafiki, kolażu.

Kiedy poznamy wyniki?

Link do materiałów dodatkowych w zgłoszeniu musi być aktywny przez minimum 60 dni od momentu przesłania zgłoszenia. W jury zasiądą przedstawiciele firmy Komputronik, a wybór laureata będzie niezależną decyzją marki. Firma wyłoni kandydatów do końca stycznia. Więcej informacji na temat przesyłania zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej: https://www.komputronik.pl/lp/kosmiczne-swieta/.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...