Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

Nadchodzą nowości. Sztuczna inteligencja na Instagramie

2023.08.07

Instagram dołączył do grona serwisów, które chcą zaoferować swoim użytkownikom usługi oparte na sztucznej inteligencji. Meta wprowadza nowe funkcje bazujące na AI – będą one dostępne dla zwykłych odbiorców.

Jakie narzędzia pojawią się na Instagramie?

Bardzo prawdopodobne jest to, że na Instagramie pojawi się wkrótce funkcja generowania naklejek, które będą tworzone w oparciu o proste polecenia tekstowe. Naklejki będzie można wykorzystać w postach i relacjach. Każdy użytkownik zyska dostęp do tych poleceń, co pomoże w zrozumieniu procesu tworzenia grafik. Z nowopowstałych naklejek skorzystają także inne osoby, nie tylko ich twórcy. Instagram planuje również wdrożenie opcji, które ułatwią tworzenie stories – „Pędzla AI”, służącego do zastępowania fragmentów obrazu inną grafiką, oraz „Restyle”, pozwalającej na wygenerowanie dalszej części obrazu, aby wypełnić ewentualne luki lub zmienić tło.

Chatbot i podsumowania wiadomości

Na Instagramie ma pojawić się także specjalny chatbot, któremu będzie można zadawać rozmaite pytania (taka opcja funkcjonuje już np. na Snapchacie). Robot otrzyma różne osobowości. Kolejną nadchodzącą opcją jest możliwość podsumowywania prywatnych wiadomości z czatów. Ma ona pomóc osobom, które nie mają czasu czytać wszystkich wiadomości od obserwujących – sztuczna inteligencja sama je przejrzy i stworzy treściwe podsumowanie. Do treści stworzonych za pomocą Meta AI zostaną przypisane specjalne etykiety. Wiemy również, że Instagram pracuje nad automatycznym tłumaczeniem wiadomości.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...