Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Możliwość wysyłki paczek na Ukrainę z Apaczką i Sendit.pl

2023.06.21

Klienci Apaczka.pl oraz Sendit.pl mogą nadawać przesyłki na Ukrainę – a wszystko dzięki współpracy Poczty Polskiej i UkrPoshta, czyli narodowych operatorów pocztowych. Mimo trwającej wojny, na terenie naszych wschodnich sąsiadów funkcjonuje ponad 6000 stacjonarnych i około 1700 mobilnych urzędów pocztowych.

Kto może korzystać z tej usługi?

Usługa jest dostępna dla przedsiębiorców korzystających z platformy logistycznej Apaczka.pl oraz klientów indywidualnych, którzy nadają przesyłki za pośrednictwem serwisu Sendit.pl. Jest to kolejny krok mający na celu rozbudowę oferty międzynarodowych usług kurierskich. Możliwość wysyłania paczek na Ukrainę może być przydatna dla wszystkich, którzy szukają schronienia w Polsce, a także dla właścicieli firm.

Jak to działa?

Przesyłka zostaje wydana do transportu kurierowi Poczty Polskiej przez nadawcę, a później trafia do punktu wymiany (z wykorzystaniem punktów rozładunkowych Poczty Polskiej). Z tego miejsca UkrPoshta odbiera paczkę i przetransportowuje do odbiorcy. Przewidywany czas transportu to 6-8 dni roboczych. Limit bezcłowy obowiązuje do 150 EUR.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...