Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w Grupie CCC

2022.08.29

CCC ma nowego dyrektora e-commerce. Został nim Michał Pachnik, tym samym zastępując Jakuba Jasińskiego. Wcześniej przez pięć lat pełnił funkcję wicedyrektora w dziale sprzedaży internetowej.

Doświadczenie Pachnika

Pachnik specjalizuje się w biznesie cyfrowym oraz performance marketingu. Jeszcze zanim zaczął pracować w Grupie CCC, obejmował stanowisko dyrektora obszaru strategy & operations w firmie Optimise oraz managera zespołu Business Development & Sales Operations na Europę Środkową i Wschodnią w firmie Zanox.

Plany biznesowe

Jak twierdzi Pachnik, przez ostatnie pięć lat miał okazję poznać zarówno spółkę, jak i jej klientów. Jak wiadomo, w tym czasie rynek e-commerce gwałtownie się rozwinął, dlatego jego zespół postawi na dalszy rozwój w tym obszarze. Szykują się więc innowacyjne rozwiązania w sprzedaży online.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...