Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

MeduM – platforma pomysłu ministra edukacji, która łączy elementy TikToka i Netflixa

2022.09.16

MeduM (Multimedialna Edukacja Młodzieży) to nazwa nowej platformy multimedialnej dla młodzieży. Pomysł na nią pojawił się za sprawą ministra edukacji, Przemysława Czarnka. Serwis streamingowy ma łączyć w sobie elementy obecne na TikToku i na Netflixie.

Co znajdzie się w serwisie?

Na rządowej stronie możemy przeczytać, że MeduM ma na celu stworzenie i upowszechnienie wśród uczniów w wieku 12-18 lat multimedialnych materiałów edukacyjnych. Pojawią się one na platformie VoD. Mają to być przede wszystkim krótkie filmiki (również z angielskimi i ukraińskimi napisami) wspierające nauczanie nowego przedmiotu o nazwie Historia i Teraźniejszość. Scenariusze zostaną stworzone w zgodzie z podstawą programową.

Prawie 30 mln budżetu

Na razie w planach jest produkcja 230 filmików, których czas trwania nie przekroczy czterech minut. Mają dotyczyć jednego z trzech obszarów tematycznych: historii Polski, historii sztuki oraz innowacyjności produktów i usług. Czarnek deklarował, że zlecił Narodowemu Centrum Badań i Rozwoju konkurs, którego budżet wynosi 29 mln zł.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...