Jak budować cyfrową tożsamość swojej marki, która nie tylko przyciągnie klientów, ale także zainspiruje ich do zaangażowania? W czasach, gdy Internet jest nieodłączną częścią życia, skuteczna obecność online to nie wybór, a konieczność. O tym, jakie kroki warto podjąć, by wyróżnić się w tłumie, a także jak budować zaufanie i...
Jakie teksty opublikowane w roku 2024 szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się następujące newsy: o nowym dyrektorze niewykonawczym w Allegro.eu, mini paczce w InPost, a także o tym, że Femi Stories zawiesza działalność. W TOP-ie na rok 2024 znalazło się też miejsce na wywiad z Małgorzatą Figat z...
eCard przestał istnieć jako samodzielna marka, a obsługa transakcji została w pełni przejęta przez Przelewy24. To rezultat zakończonego procesu konsolidacji spółek PayPro i eCard, który trwał od czasu przejęcia kontrolnych pakietów udziałów przez duńską firmę Nets. Konsolidacja i jej skutki Proces integracji obejmował nie tylko eCard, ale także firmę Dotpay,...
Grupa Wittchen podsumowała wyniki za czwarty kwartał 2024 roku. Pomimo minimalnego wzrostu sprzedaży w tym okresie, roczne przychody spółki odnotowały spadek. Firma zapowiada intensyfikację działań w kanale e-commerce. Wzrost w kluczowym kwartale, ale roczny spadek Sprzedaż Grupy Wittchen w czwartym kwartale 2024 roku wyniosła 133,0 mln zł, co oznacza wzrost...
Mark Zuckerberg ogłosił, że Facebook (należący do Meta) zrezygnuje z programu fact-checkingu, zastępując go systemem „notatek społeczności”, wzorowanym na podejściu X (dawniej Twitter). Ta zmiana ma na celu promowanie większej wolności wypowiedzi i ograniczenie politycznych nacisków na moderację treści. Nowe podejście do moderacji W miejsce tradycyjnego fact-checkingu Facebook wprowadzi mechanizm,...
Nasza strona internetowa wykorzystuje niezbędne pliki cookies, które zapewniają jej prawidłowe działanie oraz korzystanie z jej podstawowych funkcji. Dodatkowo, po uzyskaniu Twojej zgody wykorzystujemy pliki cookies w celach funkcjonalnych, analitycznych i marketingowych, które pozwalają w szczególności na zapamiętanie wybranych przez Ciebie ustawień strony, dokonywanie pomiarów i analiz korzystania z naszej strony oraz dostosowywanie reklam do Twoich preferencji. Aby wyrazić zgodę na instalowanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies wszystkich kategorii kliknij przycisk "Akceptuj wszystkie pliki cookies". Zgodę na poszczególne rodzaje plików cookies możesz wyrazić po kliknięciu przycisku "Zarządzaj plikami cookies". Jeżeli nie chcesz, aby nasza strona wykorzystywała inne niż niezbędne pliki cookies kliknij przycisk "Zaakceptuj tylko niezbędne pliki cookies". Szczegółowe informacje na temat wykorzystywania przez naszą stronę technologii cookies znajdziesz w "Polityce Plików Cookies."