Marka OLX podzieliła się podsumowaniem roku 2022, dzięki któremu mogliśmy dowiedzieć się, że największy serwis ogłoszeniowy w Polsce zwrócił się w stronę racjonalnych i przemyślanych zakupów – ze względu na sytuację w kraju i rosnącą inflację. O czym jeszcze warto wspomnieć?
Niektóre treści publikowane w Internecie są na tyle uniwersalne i ponadczasowe, że można wykorzystać je ponownie. Wiele merytorycznych, eksperckich tekstów dostarcza mnóstwo wiedzy, która wcale się nie przedawnia – czasami wymaga tylko aktualizacji. Dlatego właśnie warto zainteresować się recyklingiem treści. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, z jakimi korzyściami wiąże się...
Dzień Świętego Walentego coraz bliżej! Spraw, by Twoje klientki poczuły cudowną, romantyczną atmosferę i zapewnij im dostęp do pięknych i seksownych ubrań. Pamiętaj, że w tym czasie zakupy będą robić również mężczyźni – w końcu to doskonała okazja, by sprawić drugiej połówce fantastyczny prezent. Sprawdź, na jakie promocje najlepiej postawić...
Apaczka.pl udostępnia klientom nową usługę – opcję nadawania przesyłek InPost bez wydrukowanej etykiety. Dostęp do niej otrzymała firma Alsendo – jako jeden z pierwszych partnerów InPostu.
Jak wynika z raportu „Global Powers of Luxury Goods 2021. A new wave of enthusiasm in luxury” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, zrównoważona produkcja oraz postępująca rewolucja cyfrowa to dwie siły napędowe inwestycji w sektorze dóbr luksusowych. Firmy musiały dostosować się do zmieniających się warunków oraz nowych oczekiwań konsumentów.