mBank z nową kampanią na temat obrony przed oszustami w sieci
mBank przygotował kurs samoobrony w sieci, czyli specjalny spot video, w którym prezentowane są najpopularniejsze formy oszustw internetowych. Mimo podejmowanych środków bezpieczeństwa wiele osób wciąż pada ofiarą cyberprzestępców, dlatego mBank chce szerzyć wiedzę na ich temat.
Spot video
Jest to ósma edycja kampanii edukacyjnej dotyczącej bezpieczeństwa w sieci. Od 3 kwietnia możemy zobaczyć spoty mBanku w Internecie oraz telewizji. Ich hasłem przewodnim jest „spokój i rozsądek” – tak właśnie powinniśmy reagować na podejrzane wiadomości czy reklamy. Oszuści próbują wymusić na nas szybkie i nieprzemyślane decyzje – jedyne wyjście to nieuleganie tej presji.
mBank dba o bezpieczeństwo w sieci
W ramach kampanii przygotowana została specjalna strona: mbank.pl/samoobronawsieci. Można znaleźć na niej więcej informacji na temat tego, jak bronić się przed cyberprzestępcami. mBank informuje również o bezpłatnej usłudze CyberRescue, którą widzimy w spocie. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa.