Marketplace Black Red White ma już 5 miesięcy. Czy platforma dobrze sobie radzi?
Po kilku miesiącach od startu marketplace’u Black Red White dokonuje podsumowań i przedstawia swoje wyniki – zdecydowanie jest się czym pochwalić, zwłaszcza że to pierwsza w Polsce platforma z kategorii Dom i Ogród.
Najważniejsze wyniki BRW
Minęło pięć miesięcy od uruchomienia platformy marketplace Black Red White, przyszedł więc czas na podsumowania – serwis może pochwalić się ponad 80 tys. nowych SKU oraz zwiększeniem liczby kategorii produktowych do ponad 500. Marketplace zrzesza ponad 90 sprzedawców, którzy obsłużyli 25 tys. zamówień.
Jakie możliwości daje platforma?
Black Red White oferuje swoim partnerom możliwość sprzedaży towarów za pośrednictwem strony brw.pl, a także indywidualne podejście i opiekę na każdym etapie integracji. Sprzedający mogą korzystać z doświadczenia i zasięgów jednego z większych sklepów internetowych w Polsce, zyskać nowych klientów i wypromować własne produkty.