Marka Sinsay pojawiła się w Albanii. Będzie więcej salonów
Sinsay, którego właścicielem jest LPP, zadebiutował na rynku albańskim. W pierwszej połowie kwietnia otwarto dwa sklepy – w Durres i Tiranie – a do końca roku polska spółka odzieżowa zamierza uruchomić ponad dziesięć kolejnych lokalizacji w Albanii. Na 2025 rok planowane jest również uruchomienie sprzedaży internetowej na tym rynku.
Sinsay najmocniejszym brandem LPP?
LPP konsekwentnie rozwija swoją obecność na Bałkanach, a wejście na rynek albański to element największego planu ekspansji w historii Grupy. Zgodnie ze strategią ogłoszoną na początku kwietnia głównym celem jest wzmocnienie pozycji marki Sinsay, która do 2027 roku ma generować aż 75% przychodów LPP. W ciągu najbliższych trzech lat firma planuje czterokrotnie zwiększyć liczbę sklepów stacjonarnych – do około 6 tys. salonów Sinsay w 27 krajach. W tym czasie całkowita sieć sprzedaży Grupy ma wzrosnąć do około 7,5 tys. punktów.
Sprzedaż online w Albanii
Sinsay zacząć swoją działalność na rynku albańskim z pełną ofertą obejmującą kolekcje damskie, męskie, dziecięce, akcesoria oraz artykuły do wyposażenia wnętrz. Tym, co wyróżnia markę, jest nowoczesny koncept sprzedażowy, który odpowiada na potrzeby klientów poszukujących jakościowych produktów w przystępnych cenach oraz wygodnych form zakupów. LPP, realizując strategię omnichannel, planuje rozwój zarówno kanału stacjonarnego, jak i internetowego. Uruchomienie sklepu online w Albanii zaplanowano jeszcze na ten rok.