Marka Manolo Blahnik przygotowała wirtualną wystawę na swoje 50-lecie
Manolo Blahnik właśnie obchodzi swoje 50-lecie. Z tej okazji marka postanowiła zaprezentować wirtualną wystawę nawiązującą do historii domu mody. Wystawa nazywa się „A new way of walking”, a kapsułowa kolekcja – „Golden Anniversary Collection”.
Co znajduje się na wystawie?
Przygotowania trwały przez 18 miesięcy. Odbyły się we współpracy między Manolo Blahnik, kustosz muzeum Judith Clark i holenderskim studiem projektowania cyfrowego Rōnin. Obserwatorzy wystawy będą mogli zobaczyć zdigitalizowane szkice i modele butów, a także niepublikowane zdjęcia, portrety, wycinki prasowe, fragmentów filmów, cytatów i klipów audio.
Pięć sal tematycznych
Wirtualna przestrzeń składa się z pięciu tematycznych sal. Pierwsza zawiera 80 rysunków sporządzonych przez projektanta, druga skupia się na początkach kariery Blahnika, trzecia prezentuje jego najbogatsze dzieła, czwarta przedstawia relacje projektanta z przyjaciółmi, a piąta – portrety pracowników marki. Wystawę można zwiedzać na własną rękę bądź podążając za głosem Clark.
źródło grafiki: fb Manolo Blahnik