Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Marka Manolo Blahnik przygotowała wirtualną wystawę na swoje 50-lecie

Piątek, 3 Grudzień 2021

Manolo Blahnik właśnie obchodzi swoje 50-lecie. Z tej okazji marka postanowiła zaprezentować wirtualną wystawę nawiązującą do historii domu mody. Wystawa nazywa się „A new way of walking”, a kapsułowa kolekcja – „Golden Anniversary Collection”.

Co znajduje się na wystawie?

Przygotowania trwały przez 18 miesięcy. Odbyły się we współpracy między Manolo Blahnik, kustosz muzeum Judith Clark i holenderskim studiem projektowania cyfrowego Rōnin. Obserwatorzy wystawy będą mogli zobaczyć zdigitalizowane szkice i modele butów, a także niepublikowane zdjęcia, portrety, wycinki prasowe, fragmentów filmów, cytatów i klipów audio.

Pięć sal tematycznych

Wirtualna przestrzeń składa się z pięciu tematycznych sal. Pierwsza zawiera 80 rysunków sporządzonych przez projektanta, druga skupia się na początkach kariery Blahnika, trzecia prezentuje jego najbogatsze dzieła, czwarta przedstawia relacje projektanta z przyjaciółmi, a piąta – portrety pracowników marki. Wystawę można zwiedzać na własną rękę bądź podążając za głosem Clark.

źródło grafiki: fb Manolo Blahnik

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...