Dzisiaj mamy: Piątek, 24 Styczeń 2025

LPP przyspiesza rozwój – trzeci kwartał 2024 roku z rekordowymi wynikami w sprzedaży i e-commerce

2024.12.13

LPP, właściciel marek takich jak Reserved, Cropp czy House, zanotowała imponujące wyniki finansowe w trzecim kwartale 2024 roku. Dynamika sprzedaży wzrosła o 25% rok do roku, osiągając wartość 5,2 miliarda złotych. Jednym z kluczowych motorów wzrostu był rozwój segmentu e-commerce, który odnotował rekordowy wzrost na poziomie 42%.

Sprzedaż online stanowiła 34% całkowitych przychodów firmy, co jest efektem dalszych inwestycji w rozwój kanałów cyfrowych i ekspansję międzynarodową. LPP zwiększyło także swoją obecność na rynkach zagranicznych, szczególnie w Europie Zachodniej i krajach arabskich, gdzie odnotowano dwucyfrowe wzrosty sprzedaży.

W raportowanym okresie firma kontynuowała wdrażanie działań zrównoważonego rozwoju, w tym optymalizację łańcucha dostaw oraz inwestycje w technologie wspierające zrównoważony rozwój. Dzięki skutecznemu zarządzaniu LPP nie tylko osiągnęło rekordowe wyniki, ale także umocniło swoją pozycję w sektorze mody na skalę globalną.

LPP
Polecamy