Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Koniec z Allegro Polecam. Rusza Allegro Share

2023.11.13

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Allegro wycofuje się z programu Allegro Polecam. Nie można już do niego dołączać, generować linków polecających ani otrzymywać prowizji. Wiemy jednak, że platforma uruchomi nowe narzędzie tego typu.

Nowa wersja programu polecającego

Allegro Polecam zniknęło, ale 13 listopada ruszyło Allegro Share, czyli nowy program poleceń. W związku z zamknięciem starej wersji, operator poinformował uczestników, że wszystkie zebrane przez nich środki zostaną wypłacone na ich konta po 9 grudnia – jednym przelewem, niezależnie od wartości zgromadzonych nagród. Allegro zachęca, by do tego czasu uzupełnić lub poprawić swoje dane rozliczeniowe, ponieważ w innym wypadku środki przepadną. Na wypłatę złożą się wszystkie nagrody naliczone do ostatniego dnia obowiązywania programu, które spełniają warunki Allegro Polecam.

Jak działało Allegro Polecam?

Na razie nie wiemy za wiele o nowej wersji programu polecającego – Allegro Share. Allegro Polecam zostało uruchomione latem 2020 roku. Polegał na tym, że każdy z klientów mógł pobrać link do dowolnego produktu dostępnego na platformie, a potem wysłać go do rodziny czy znajomych. Jeśli ktoś dokonał zakupu po kliknięciu w odnośnik, osoba polecająca otrzymywała wynagrodzenie (20% prowizji należnej administratorowi platformy).

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...