Dzisiaj mamy: Środa, 8 Maj 2024

Kolejna edycja DropCamp coraz bliżej – weź udział w konferencji!

2023.10.25

4 listopada br. odbędzie się 6. edycja DropCamp, czyli konferencji poświęconej branży e-commerce. Wydarzenie rozpocznie się o 9.00, a uczestnicy zbiorą się w hotelu Wyndham we Wrocławiu. Sprawdź, co warto wiedzieć o DropCampie, który został objęty patronatem #ecomersy!

Na czym polega DropCamp?

DropCamp to cały dzień praktycznych spotkań, warsztatów i wykładów prowadzonych przez doświadczonych specjalistów z branży e-commerce. Weźmie w nim udział ok. 200-250 właścicieli sklepów internetowych oraz 12 prelegentów, m.in. Paweł Mielczarek (spec. Allegro), Wojciech Kaczmarczyk (prowadzący programu „Do roboty”), Tomasz Niedźwiecki (CEO TakeDrop) czy Małgorzata Kaszkur (spec. Amazon). Bilety można kupić na stronie www.dropcamp.pl.

Zobacz relację z poprzedniej edycji wydarzenia:


Dlaczego warto dołączyć do wydarzenia?

Uczestnicy konferencji DropCamp będą mogli uczestniczyć w dynamicznych prelekcjach z sekcjami Q&A, wymieniać się doświadczeniami podczas sesji networkingowych, a także korzystać z konsultacji na żywo z ekspertami. Całe wydarzenie poprowadzi Wojciech Kaczmarczyk. Na konferencji pojawią się takie tematy, jak strategie kampanii Facebok Ads, sprzedaż na Amazon, nagrywanie filmów produktowych czy Google Analytics 4.

Najważniejsze informacje o DropCamp 2023:Data: 4 listopada

  • Start: 9.00
  • Lokalizacja: Przy rynku we Wrocławiu
  • Ilość prelegentów: 12
  • Uczestnicy: około 200-250 właścicieli sklepów internetowych

Poznaj prelegentów:

  • Paweł Mielczarek - specjalista od Allegro, który pomaga firmom zwiększyć zyski na największych marketplace'ach.
  • Kamil Sławiński - ekspert od Facebook Ads, prowadzący kampanie reklamowe dla sklepów internetowych od 2018 roku.
  • Mateusz Grabowski - content creator w dziedzinie E-commerce i reklamy cyfrowej.
  • Tomasz Niedźwiecki - CEO Takedrop, twórca narzędzia takedrop.pl.
  • Marcin Bielawski - specjalista od video-marketingu, twórca kursu "Jak nagrywać filmy telefonem" oraz marki Kosynier.
  • Łukasz Kozłowski - odpowiedzialny za komunikację i procesy biznesowe w ecommerce i SaaS, obecnie pracujący w Responso.
  • Wojciech Kaczmarczyk - Prowadzący program "Do Roboty", medialny freelancer, prezenter telewizji muzycznej oraz przedsiębiorca i restaurator.
  • Tomasz Mazur - Completio, specjalista od logistyki e-commerce, profesjonalista
    w dziedzinie sprzedaży i rozwoju usług.
  • Małgorzata Kaszkur - specjalistka od Amazon, ekspertka od skutecznej sprzedaży na tej platformie.
  • Damian Wiszowaty - ekspert Amazon i marketplace, prawnik, CEO Gonito. 
    Mateusz Rydlewski - specjalista od Google Analytics, założyciel agencji SynergyAds.
  • Robert Sosnowski - CVO ReachaBlogger, strateg komunikacyjny i mediowy, założyciel i CVO agencji digital Biuro Podróży Reklamy oraz wyszukiwarki agencji reklamowych Ad World Masters.




 
Polecamy