Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Kolejna edycja DropCamp coraz bliżej – weź udział w konferencji!

2023.10.25

4 listopada br. odbędzie się 6. edycja DropCamp, czyli konferencji poświęconej branży e-commerce. Wydarzenie rozpocznie się o 9.00, a uczestnicy zbiorą się w hotelu Wyndham we Wrocławiu. Sprawdź, co warto wiedzieć o DropCampie, który został objęty patronatem #ecomersy!

Na czym polega DropCamp?

DropCamp to cały dzień praktycznych spotkań, warsztatów i wykładów prowadzonych przez doświadczonych specjalistów z branży e-commerce. Weźmie w nim udział ok. 200-250 właścicieli sklepów internetowych oraz 12 prelegentów, m.in. Paweł Mielczarek (spec. Allegro), Wojciech Kaczmarczyk (prowadzący programu „Do roboty”), Tomasz Niedźwiecki (CEO TakeDrop) czy Małgorzata Kaszkur (spec. Amazon). Bilety można kupić na stronie www.dropcamp.pl.

Zobacz relację z poprzedniej edycji wydarzenia:


Dlaczego warto dołączyć do wydarzenia?

Uczestnicy konferencji DropCamp będą mogli uczestniczyć w dynamicznych prelekcjach z sekcjami Q&A, wymieniać się doświadczeniami podczas sesji networkingowych, a także korzystać z konsultacji na żywo z ekspertami. Całe wydarzenie poprowadzi Wojciech Kaczmarczyk. Na konferencji pojawią się takie tematy, jak strategie kampanii Facebok Ads, sprzedaż na Amazon, nagrywanie filmów produktowych czy Google Analytics 4.

Najważniejsze informacje o DropCamp 2023:Data: 4 listopada

  • Start: 9.00
  • Lokalizacja: Przy rynku we Wrocławiu
  • Ilość prelegentów: 12
  • Uczestnicy: około 200-250 właścicieli sklepów internetowych

Poznaj prelegentów:

  • Paweł Mielczarek - specjalista od Allegro, który pomaga firmom zwiększyć zyski na największych marketplace'ach.
  • Kamil Sławiński - ekspert od Facebook Ads, prowadzący kampanie reklamowe dla sklepów internetowych od 2018 roku.
  • Mateusz Grabowski - content creator w dziedzinie E-commerce i reklamy cyfrowej.
  • Tomasz Niedźwiecki - CEO Takedrop, twórca narzędzia takedrop.pl.
  • Marcin Bielawski - specjalista od video-marketingu, twórca kursu "Jak nagrywać filmy telefonem" oraz marki Kosynier.
  • Łukasz Kozłowski - odpowiedzialny za komunikację i procesy biznesowe w ecommerce i SaaS, obecnie pracujący w Responso.
  • Wojciech Kaczmarczyk - Prowadzący program "Do Roboty", medialny freelancer, prezenter telewizji muzycznej oraz przedsiębiorca i restaurator.
  • Tomasz Mazur - Completio, specjalista od logistyki e-commerce, profesjonalista
    w dziedzinie sprzedaży i rozwoju usług.
  • Małgorzata Kaszkur - specjalistka od Amazon, ekspertka od skutecznej sprzedaży na tej platformie.
  • Damian Wiszowaty - ekspert Amazon i marketplace, prawnik, CEO Gonito. 
    Mateusz Rydlewski - specjalista od Google Analytics, założyciel agencji SynergyAds.
  • Robert Sosnowski - CVO ReachaBlogger, strateg komunikacyjny i mediowy, założyciel i CVO agencji digital Biuro Podróży Reklamy oraz wyszukiwarki agencji reklamowych Ad World Masters.




 
Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...