Performance Marketing Diamonds
Brak wynikówTop tygodnia
Klienci PayU mogą już korzystać z Visa Mobile
2025.02.17
PayU wprowadziło do swojej bramki płatniczej usługi Visa Mobile – dzięki temu większość sklepów działających na polskim rynku może już oferować swoim klientom tę formę płatności. Wcześniej rozwiązanie wdrożyli inni dostawcy usług płatniczych online, tacy jak Autopay, PolCard, Przelewy24, Polskie ePłatności, Tpay oraz ING.
Jak system WMS zwiększa efektywność pracy w e-commerce?
2025.02.14
Szybka realizacja zamówień i sprawne zarządzanie zapasami są fundamentem stabilnej gospodarki magazynowej w e - commerce. Pomagają w tym nowoczesne systemy zarządzania magazynem (WMS), które m.in.: optymalizują proces kompletacji zamówień, kontrolują ruchy magazynowe i upraszczają weryfikację produktów. W artykule omawiamy kluczowe zalety WMS i przyglądamy się korzyściom, jakie system tej...
Bank Pekao współfinansuje zakup akcji Shoper przez cyber_Folks
2025.02.14
Bank Pekao współfinansuje zakup akcji Shoper przez cyber_Folks Bank Pekao, w konsorcjum z mBankiem S.A., udzielił Grupie cyber_Folks S.A. finansowania w wysokości około 730 mln zł. Część tej kwoty przeznaczono na nabycie 49,9% akcji spółki Shoper S.A., dostarczającej rozwiązania dla handlu internetowego. Nowe środki mają na celu dalszy rozwój i...
Amazon eksperymentuje z przekierowywaniem klientów bezpośrednio na strony marek
2025.02.14
Amazon testuje nową strategię, w której klienci są przekierowywani bezpośrednio na oficjalne strony internetowe marek. Celem tego działania jest wzmocnienie relacji między konsumentami a producentami oraz zapewnienie bardziej spersonalizowanego doświadczenia zakupowego. W ramach tego eksperymentu, po kliknięciu na wybrane produkty na platformie Amazon, użytkownicy są przenoszeni na zewnętrzne strony marek,...
Sklepy sieci eobuwie.pl zmienią się diametralnie
2025.02.19
Prezes Zarządu Grupy CCC Dariusz Miłek poinformował, że model sklepów eobuwie.pl okazał się nieskuteczny, dlatego firma rozwijać markę w zupełnie nowej formule. Do 2030 roku zamierza otworzyć 400 salonów w nowej odsłonie. Co jeszcze wiemy na ten temat?