Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Jacek Dziura zostaje dyrektorem marketingu we Future Mind

2022.09.07

Jacek Dziura dołącza do zespołu Future Mind jako Head of Marketing, czyli dyrektor marketingu. Do jego głównych zadań będzie należeć opracowywanie strategii komunikacji marketingowej oraz współpraca z partnerami firmy.

Obowiązki Head of Marketing

Future Mind planuje ekspansję międzynarodową, dlatego stara się rozwijać swoje struktury. Jacek Dziura rozpoczął pracę wraz z początkiem września. Zajmie się również nadzorowaniem działań reklamowych oraz wzmacnianiem wizerunku marki na rynkach zagranicznych. Future Mind to firma doradczo-technologiczna, która została założona w 2008 roku. Słynie z tworzenia innowacyjnych produktów cyfrowych.

Doświadczenie Jacka Dziury

Jacek Dziura posiada ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe jako ekspert ds. marketingu i doradca biznesowy. W ostatnim czasie zajmował stanowisko Chief Marketing Officer w Grupie ICEA, a następnie działał jako członek zarządu. Pracował również dla takich marek, jak Tpay, FIBARO czy Booking.com. Podczas zeszłorocznego Executive Summit otrzymał tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2021 w kategorii „Master of content marketing”.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...