Interaktywna kampania Helleny kierowana do najmłodszego pokolenia
Polskie przedsiębiorstwo Hellena rozpoczęło kampanię reklamową, która ma dotrzeć do pokolenia Alfa. Chodzi o promocję Oranżady Hellena Musssująca, a wśród kanałów znajdują się TikTok, Roblox i influencerzy.
Gdzie możemy zobaczyć spoty?
Kampania oranżady znanej marki Hellena skierowana jest do pokolenia Alfa, do któego należą dzieci i młodzież urodzone po 2010 roku. Jej główne hasło to „Eksplozja pomysłów”, a treści promocyjne mają zachęcać dzieci i nastolatków do odkrywania swoich zainteresowań i do rozwoju kreatywności. Popy – główny bohater kampanii – promuje markę w Internecie. Spot z jego udziałem jest emitowany na YouTubie, TikToku oraz Kidoz, a od 13 maja także w telewizji (na Polsacie, TVN i TVP). Kreacje są też obecne na Twitchu od 7 maja.
Świat na platformie Roblox
Kampania oparta na influencer marketingu jest prowadzona na YouTube, TikToku i Instagramie. Twórcy internetowi dzielą się swoimi pomysłami zainspirowanymi przez markę Hellena, zachęcając do wspólnej zabawy. Kluczowym elementem kampanii jest świat OranzadaStrzelajaca na platformie Roblox, który będzie dostępny od 7 czerwca. Użytkownicy będą mogli eksplorować świat marki, a także pomagać brand hero w interaktywnych grach.