Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

InPost z własnym sklepem internetowym – outofthebox.pl

2023.02.21

InPost uruchomił własny sklep internetowy – outofthebox.pl. Działa on w Polsce od 4 dni. Można w nim znaleźć różne gadżety z logo marki i nie tylko. Na razie w ofercie widnieje 48 produktów podzielonych na 6 kategorii.

Sześć kategorii produktów

Na stronie internetowej outofthebox.pl widzimy, że dla kupujących dostępne są następujące kategorie: „Dom i ogród”, „Dla dzieci”, „Klocki”, „Materiały do pakowania”, „Ubrania” oraz „Outdoor i sport”. Wszystkie produkty inspirowane są działalnością oraz estetyką InPostu. Witryna została utrzymana w popularnych, żółto-białych barwach, a klienci mogą sprawić sobie np. meble wykonanie z kartonów.

Co jeszcze kupimy w sklepie internetowym InPostu?

W e-sklepie znanego operatora logistycznego czekają na nas również specjalne lunchboxy, klocki przeznaczone do zbudowania własnej sortowni paczek, foliopaki, kartony do pakowania czy ubrania. Darmowa dostawa zakupionych produktów jest możliwa od 40 zł. Poniżej tej kwoty dostawa przez Paczkomat® InPost kosztuje 5 zł, a kurierem – 10 zł.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...