Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

IMKER rozwija self-publishing w Polsce

2022.10.28

Firma IMKER udostępnia autorom różne narzędzia do samodzielnego wydawania i sprzedaży książek, aby poprawić kondycję self-publishingu w Polsce i przyczynić się do jego wzrostu. Główną zaletą tego zjawiska jest większy zysk z każdej sprzedanej książki dla autora.

Narzędzia firmy IKMER

W ciągu ostatnich kilku lat globalna liczba dzieł wydanych poprzez self-publishing wzrosła o 264%. IMKER chce, by w Polsce jeszcze więcej osób decydowało się na samodzielne wydawanie książek. Już teraz firma pomaga self-publisherom we wprowadzaniu swoich produktów na rynek, udostępniając im takie narzędzia i usługi, jak system SalesCRM do sprzedaży online, sprzedażowe strony docelowe, obsługę klienta, magazynowanie towaru oraz wysyłkę paczek. W planach jest upowszechnienie kolejnych narzędzi, które umożliwią auomatyzację całego procesu, pozwolą na samodzielny skład, korektę i współpracę z drukarnią.

Nowy inwestor

W samym 2021 roku za pośrednictwem oprogramowania marki IKMER sprzedanych zostało prawie pół miliona produktów o łącznej wartości 68,5 mln zł. Teraz w firmę inwestuje Paweł Fornalski, współtwórca IAI i IdoSell. Grupa IKMER liczy obecnie niemal 200 autorów, którzy wydają nie tylko papierowe książki, ale również audiobooki, podcasty, gry planszowe, kursy online, gadżety itd. Wśród bardziej znanych osób znalazły się takie nazwiska, jak Joanna Okuniewska, Magda Gessler, Michał Szafrański czy Tomasz Różek.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...