Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

IdeoSell przejmuje Shoprenter – największą firmę e-commerce na Węgrzech

Czwartek, 29 Lipiec 2021

IdeoSell to lider polskiego rynku e-commerce. Jego węgierskim odpowiednikiem jest firma Shoprenter, która zdominowała tamtejszy rynek e-handlu. Teraz spółka z Węgier trafiła w ręce polskiego giganta.

Największą i najbardziej znaną platformową w Polsce jest IdeoSell (stanowi aż 17% całego polskiego rynku e-commerce). Dotychczas firma skupiała się na działalności w kraju. Zmieniło się to w ostatnim czasie, gdy podjęto kroki w kierunku wsparcia sprzedaży w innych krajach Europy oraz USA, do których docierają produkty z Polski. Teraz ekspansja IdeoSell przenosi się na Węgry. Spółka 22 lipca kupiła pakiet kontrolny akcji węgierskiego lidera e-handlu Shoprenter. 

Transakcja została wsparta środkami MCI – polskiego funduszu inwestycyjnego, który jest większościowym udziałowcem firmy. Dzięki inwestycji Shoprenter ma zyskać dostęp do nowocześniejszych rozwiązań technologicznych, co ma wpłynąć na dalszy intensywny rozwój marki.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...