Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Shopee cieszy się coraz większą popularnością

2022.05.31

Shopee istnieje na polskim rynku niecały rok. Aplikacja mobilna platformy e-commerce cieszy się ogromną popularnością. Oprócz tego, niedawno wypuściła nową kampanię reklamową, która promuje m.in. Gwarancję Shopee, zapewniającą bezpieczne zakupy. Dzięki niej kupujący mogą liczyć na zwrot pieniędzy w razie nieotrzymania zamówienia lub niezadowolenia z produktów.

Aplikacja mobilna

Według danych firmy DHL aplikacja Shopee została pobrana ponad 200 mln razy, i to tylko w 2021 roku. Tym samym pokonała konkurencję, m.in. takich gigantów, jak Amazon. Drugie miejsce przypadło aplikacji Shein (175 mln pobrań), a trzecie – aplikacji meesho (155 mln pobrań). Amazon znalazł się dopiero na kolejnym miejscu, odnotowując spadek w porównaniu z 2020 rokiem.

Nowa kampania sprzedażowa - „6.6 Letni Festiwal Niskich Cen”

Nowa kampania nazywa się „6.6 Letni Festiwal Niskich Cen”. Została stworzona z myślą o wakacjach. Użytkownicy Shopee będą mogli skorzystać z darmowych lub tańszych dostaw, a w strefie Mega Okazje znajdą produkty o dużej wartości (takie jak elektronika, meble czy sprzęt AGD) w bardzo niskich cenach, zmniejszonych nawet do 1 zł.

Bezpieczeństwo zakupów

Gwarancja Shopee opiera się na tymczasowym wstrzymaniu płatności na rzecz sprzedającego – do momentu, w którym kupujący potwierdzi dotarcie i odpowiednią jakość towaru. W innym wypadku konsument otrzyma zwrot pieniędzy. Platforma e-commerce daje swoim użytkownikom dostęp do ofert lokalnych i zagranicznych sprzedawców.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...