Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

Shopee cieszy się coraz większą popularnością

2022.05.31

Shopee istnieje na polskim rynku niecały rok. Aplikacja mobilna platformy e-commerce cieszy się ogromną popularnością. Oprócz tego, niedawno wypuściła nową kampanię reklamową, która promuje m.in. Gwarancję Shopee, zapewniającą bezpieczne zakupy. Dzięki niej kupujący mogą liczyć na zwrot pieniędzy w razie nieotrzymania zamówienia lub niezadowolenia z produktów.

Aplikacja mobilna

Według danych firmy DHL aplikacja Shopee została pobrana ponad 200 mln razy, i to tylko w 2021 roku. Tym samym pokonała konkurencję, m.in. takich gigantów, jak Amazon. Drugie miejsce przypadło aplikacji Shein (175 mln pobrań), a trzecie – aplikacji meesho (155 mln pobrań). Amazon znalazł się dopiero na kolejnym miejscu, odnotowując spadek w porównaniu z 2020 rokiem.

Nowa kampania sprzedażowa - „6.6 Letni Festiwal Niskich Cen”

Nowa kampania nazywa się „6.6 Letni Festiwal Niskich Cen”. Została stworzona z myślą o wakacjach. Użytkownicy Shopee będą mogli skorzystać z darmowych lub tańszych dostaw, a w strefie Mega Okazje znajdą produkty o dużej wartości (takie jak elektronika, meble czy sprzęt AGD) w bardzo niskich cenach, zmniejszonych nawet do 1 zł.

Bezpieczeństwo zakupów

Gwarancja Shopee opiera się na tymczasowym wstrzymaniu płatności na rzecz sprzedającego – do momentu, w którym kupujący potwierdzi dotarcie i odpowiednią jakość towaru. W innym wypadku konsument otrzyma zwrot pieniędzy. Platforma e-commerce daje swoim użytkownikom dostęp do ofert lokalnych i zagranicznych sprzedawców.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...