Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Shopee cieszy się coraz większą popularnością

2022.05.31

Shopee istnieje na polskim rynku niecały rok. Aplikacja mobilna platformy e-commerce cieszy się ogromną popularnością. Oprócz tego, niedawno wypuściła nową kampanię reklamową, która promuje m.in. Gwarancję Shopee, zapewniającą bezpieczne zakupy. Dzięki niej kupujący mogą liczyć na zwrot pieniędzy w razie nieotrzymania zamówienia lub niezadowolenia z produktów.

Aplikacja mobilna

Według danych firmy DHL aplikacja Shopee została pobrana ponad 200 mln razy, i to tylko w 2021 roku. Tym samym pokonała konkurencję, m.in. takich gigantów, jak Amazon. Drugie miejsce przypadło aplikacji Shein (175 mln pobrań), a trzecie – aplikacji meesho (155 mln pobrań). Amazon znalazł się dopiero na kolejnym miejscu, odnotowując spadek w porównaniu z 2020 rokiem.

Nowa kampania sprzedażowa - „6.6 Letni Festiwal Niskich Cen”

Nowa kampania nazywa się „6.6 Letni Festiwal Niskich Cen”. Została stworzona z myślą o wakacjach. Użytkownicy Shopee będą mogli skorzystać z darmowych lub tańszych dostaw, a w strefie Mega Okazje znajdą produkty o dużej wartości (takie jak elektronika, meble czy sprzęt AGD) w bardzo niskich cenach, zmniejszonych nawet do 1 zł.

Bezpieczeństwo zakupów

Gwarancja Shopee opiera się na tymczasowym wstrzymaniu płatności na rzecz sprzedającego – do momentu, w którym kupujący potwierdzi dotarcie i odpowiednią jakość towaru. W innym wypadku konsument otrzyma zwrot pieniędzy. Platforma e-commerce daje swoim użytkownikom dostęp do ofert lokalnych i zagranicznych sprzedawców.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...