Grupa VRG stawia na omnichannel i nową infrastrukturę e-commerce. Nowy e-sklep i aplikacja mobilna dla marki Bytom
Grupa VRG konsekwentnie realizuje strategię rozwoju zaplanowaną na rok 2021. Należąca do niej marka Bytom otrzymała właśnie nowy sklep internetowy, a w najbliższym czasie uruchomiona zostanie również aplikacja mobilna. I e-sklep, i aplikacja zostały od podstaw stworzone na potrzeby marki Bytom.
Strategia omnichannel
Bytom jest trzecią marką należącą do Grupy VRG, która otrzymała nowy silnik. Działania Grupy wynikają z przyjętej strategii omnichannel – to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksową sprzedaż wielokanałową. Coraz popularniejsze stają się zakupy w aplikacjach mobilnych, a także usługi typu Click and Collect – zamawianie online z odbiorem w sklepie stacjonarnym. VRG dąży do umożliwienia konsumentom wyboru sposobu dokonania zamówienia, jego odbioru oraz zwrotu i tym samym zaoferowania im spójnego, atrakcyjnego doświadczenia zakupowego.
Dalsze plany Grupy VRG
Najbliższym posunięciem Grupy VRG ma być uruchomienie aplikacji sprzedażowych dla pozostałych marek, a także wprowadzenie wirtualnych przymierzalni. W planach jest też wdrożenie w e-sklepach marek należących do portfolio Grupy VRG wyszukiwarki Visual Search, która ma znajdować produkty z asortymentu na podstawie obrazu. Jak dotąd wyszukiwarka działa już w sklepie internetowym W.KRUK.