Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Grupa VRG stawia na omnichannel i nową infrastrukturę e-commerce. Nowy e-sklep i aplikacja mobilna dla marki Bytom

Poniedziałek, 13 Wrzesień 2021

Grupa VRG konsekwentnie realizuje strategię rozwoju zaplanowaną na rok 2021. Należąca do niej marka Bytom otrzymała właśnie nowy sklep internetowy, a w najbliższym czasie uruchomiona zostanie również aplikacja mobilna. I e-sklep, i aplikacja zostały od podstaw stworzone na potrzeby marki Bytom.

Strategia omnichannel

Bytom jest trzecią marką należącą do Grupy VRG, która otrzymała nowy silnik. Działania Grupy wynikają z przyjętej strategii omnichannel – to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksową sprzedaż wielokanałową. Coraz popularniejsze stają się zakupy w aplikacjach mobilnych, a także usługi typu Click and Collect – zamawianie online z odbiorem w sklepie stacjonarnym. VRG dąży do umożliwienia konsumentom wyboru sposobu dokonania zamówienia, jego odbioru oraz zwrotu i tym samym zaoferowania im spójnego, atrakcyjnego doświadczenia zakupowego.

Dalsze plany Grupy VRG

Najbliższym posunięciem Grupy VRG ma być uruchomienie aplikacji sprzedażowych dla pozostałych marek, a także wprowadzenie wirtualnych przymierzalni. W planach jest też wdrożenie w e-sklepach marek należących do portfolio Grupy VRG wyszukiwarki Visual Search, która ma znajdować produkty z asortymentu na podstawie obrazu. Jak dotąd wyszukiwarka działa już w sklepie internetowym W.KRUK.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...