Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Grupa VRG stawia na omnichannel i nową infrastrukturę e-commerce. Nowy e-sklep i aplikacja mobilna dla marki Bytom

2021.09.13

Grupa VRG konsekwentnie realizuje strategię rozwoju zaplanowaną na rok 2021. Należąca do niej marka Bytom otrzymała właśnie nowy sklep internetowy, a w najbliższym czasie uruchomiona zostanie również aplikacja mobilna. I e-sklep, i aplikacja zostały od podstaw stworzone na potrzeby marki Bytom.

Strategia omnichannel

Bytom jest trzecią marką należącą do Grupy VRG, która otrzymała nowy silnik. Działania Grupy wynikają z przyjętej strategii omnichannel – to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksową sprzedaż wielokanałową. Coraz popularniejsze stają się zakupy w aplikacjach mobilnych, a także usługi typu Click and Collect – zamawianie online z odbiorem w sklepie stacjonarnym. VRG dąży do umożliwienia konsumentom wyboru sposobu dokonania zamówienia, jego odbioru oraz zwrotu i tym samym zaoferowania im spójnego, atrakcyjnego doświadczenia zakupowego.

Dalsze plany Grupy VRG

Najbliższym posunięciem Grupy VRG ma być uruchomienie aplikacji sprzedażowych dla pozostałych marek, a także wprowadzenie wirtualnych przymierzalni. W planach jest też wdrożenie w e-sklepach marek należących do portfolio Grupy VRG wyszukiwarki Visual Search, która ma znajdować produkty z asortymentu na podstawie obrazu. Jak dotąd wyszukiwarka działa już w sklepie internetowym W.KRUK.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...