Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Grupa VRG stawia na omnichannel i nową infrastrukturę e-commerce. Nowy e-sklep i aplikacja mobilna dla marki Bytom

2021.09.13

Grupa VRG konsekwentnie realizuje strategię rozwoju zaplanowaną na rok 2021. Należąca do niej marka Bytom otrzymała właśnie nowy sklep internetowy, a w najbliższym czasie uruchomiona zostanie również aplikacja mobilna. I e-sklep, i aplikacja zostały od podstaw stworzone na potrzeby marki Bytom.

Strategia omnichannel

Bytom jest trzecią marką należącą do Grupy VRG, która otrzymała nowy silnik. Działania Grupy wynikają z przyjętej strategii omnichannel – to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksową sprzedaż wielokanałową. Coraz popularniejsze stają się zakupy w aplikacjach mobilnych, a także usługi typu Click and Collect – zamawianie online z odbiorem w sklepie stacjonarnym. VRG dąży do umożliwienia konsumentom wyboru sposobu dokonania zamówienia, jego odbioru oraz zwrotu i tym samym zaoferowania im spójnego, atrakcyjnego doświadczenia zakupowego.

Dalsze plany Grupy VRG

Najbliższym posunięciem Grupy VRG ma być uruchomienie aplikacji sprzedażowych dla pozostałych marek, a także wprowadzenie wirtualnych przymierzalni. W planach jest też wdrożenie w e-sklepach marek należących do portfolio Grupy VRG wyszukiwarki Visual Search, która ma znajdować produkty z asortymentu na podstawie obrazu. Jak dotąd wyszukiwarka działa już w sklepie internetowym W.KRUK.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...