Femi Stories zawiesza działalność. Spółka wystawiona na sprzedaż
Polska marka odzieżowa Femi Stories znika z rynku. Firma jeszcze kilka lat temu odnosiła sukcesy, a jej wyniki finansowe były imponujące. Teraz, w obliczu milionowych strat, właściciel podjął decyzję o zamknięciu sklepów stacjonarnych i online. Femi Stories trafiło na sprzedaż.
Lata świetności Femi Stories
Femi Stories długo wyznaczało trendy na rynku odzieży casualowej, a w latach 2019-2020 marka odnotowała przychód rzędu 20 mln zł. Na warszawskim Powiślu działał sklep stacjonarny, klienci mogli też składać zamówienia w butiku online. W okresie wakacyjnym Femi Stories pojawiało się na Półwyspie Helskim, prowadząc sezonowe pop-up store’y.
Koniec z e-butikiem i sklepem stacjonarnym
Obecnie Femi Stories mierzy się ze spadkami finansowymi, a właściciel podjął decyzję o zamknięciu sklepu przy ul. Browarnej 4 w Warszawie. Informacja o likwidacji sklepu pojawiła się na Facebooku pod hasłem „Total sale -90%”, a działalność e-butiku została zawieszona. 12 marca br. na stronie szukam-inwestora.com pojawiła się oferta sprzedaży marki Femi Stories/Femi Pleasure. Spółka została wystawiona za kwotę 3 100 000 zł.