Dzisiaj mamy: Środa, 8 Październik 2025

Femi Stories wystawione na sprzedaż. Polska marka szuka nowego właściciela

2025.10.07

Polska marka Femi Stories została wystawiona na sprzedaż. Obecnie jej cena wywoławcza wynosi 400 tys. zł netto, choć wcześniej właściciel próbował znaleźć nabywcę nawet za 5 mln zł. Brand, obecny na rynku od dwóch dekad, cieszy się rozpoznawalnością wśród miłośniczek mody i aktywnego stylu życia.

Wystartowała licytacja online

Femi Stories – znana polska marka odzieżowa – została oficjalnie wystawiona na sprzedaż. Przedmiotem licytacji są prawa do znaków towarowych (m.in. Hel of a Girl, Hel of a Man, Hel of a Dream oraz Femi Pleasure) i domen internetowych (.pl, .com, .it, .info), a także profile w mediach społecznościowych (na Instagramie i Facebooku) oraz grupa Facebookowa. Minimalna cena wywoławcza wynosi 400 tys. zł netto plus VAT. Oferty można składać do 20 października 2025 roku – elektronicznie lub listownie na adres spółki. Ostateczna wartość sprzedaży zostanie ustalona na drodze licytacji. Wcześniej właściciel (FP Brand sp. z o.o.) próbował sprzedać markę za 3,1 mln zł, a następnie nawet za 5 mln zł.

Od sukcesu do problemów finansowych

Marka Femi Stories została założona około 2005 roku przez siostry Kamilę i Anitę Nawarkiewicz. Szybko zyskała popularność dzięki barwnym, pełnym energii projektom inspirowanym sportem, naturą i podróżami. W kwietniu 2024 roku sprzedaż w sklepie internetowym została zawieszona, a warszawski butik marki zlikwidowano – wcześniej odbyła się tam wyprzedaż z rabatami sięgającymi 90%. W okresie największego rozkwitu, czyli w latach 2019–2021, Femi Stories generowała przychody na poziomie 20 mln zł i osiągała rentowność EBITDA na poziomie 15%. W 2022 roku spółka odnotowała jednak stratę netto w wysokości 2 mln zł.

Polecamy