EKIPA Holding S.A. w 2023 roku – jak poradziła sobie firma influencerów?
EKIPA Holding S.A., notowana na NewConnect firma należąca do znanego influencera o pseudonimie Wujek Łuki (Łukasz Wojtyca), opublikowała zaudytowane wyniki finansowe za 2023 rok. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 9,2 mln zł, a osiągnięte w tym okresie przychody – 55,6 mln zł.
Główne założenia strategii
W 2023 roku spółka realizowała strategię zakładającą poszerzenie portfolio produktów FMCG, profesjonalizację struktur i kadry zarządzającej w Grupie Kapitałowej, zwiększenie liczby twórców i ich zasięgów w mediach społecznościowych, pozyskanie perspektywicznych projektów inwestycyjnych oraz partnerów biznesowych w spółkach zależnych.
Coraz więcej subskrypcji i nowe produkty
W październiku 2023 r. Karol „Friz” Wiśniewski, który jest dominującym akcjonariuszem EKIPA Holding, przekroczył ponad 5 mln subskrybentów na swoim kanale i jednocześnie został numerem 1 na polskim YouTube pod względem liczby subskrypcji. W ramach swoich spółek EKIPA Holding stworzyła także kilka nowych produktów z zakresu FMCG, np. Donuty Genzie, lody „Chmurka i Burza” z firmą Kora i nowe batony EKIPY wyprodukowane przez Millano Group.