Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

E-kioski stanęły w sklepach CCC

Środa, 29 Wrzesień 2021

Rozwiązania e-commerce przenikają się z tradycyjną sprzedażą. CCC stawia w swoich sklepach stacjonarnych cyfrowe kioski. Urządzania pojawiły się dotychczas w 750 sklepach w Europie Środkowej. Dzięki nim klienci stacjonarni moją dostęp do bogatej oferty on-line.

Nanovo w Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii

E-kioski to rozwiązanie z pogranicza sprzedaży stacjonarnej i on-line. Nanovo, bo taką nazwę noszą urządzenia, przed wdrożeniem były testowane w 200 placówkach w Polsce. Dzięki kioskom klienci mogą przejrzeć ofertę sklepów, która jest niedostępna stacjonarnie. Co więcej, po wybraniu na miejscu pary obuwia, mogą zamówić brakujący rozmiar, a paczka zostanie doręczona pod ich drzwi w ciągu kilku dni.

CCC Express, czyli szybkie dostawy od obuwniczego giganta

Kioski sprzedażowe to nie pierwsze rozwiązanie ułatwiające zakupy przez internet w sklepach CCC. Gigant obuwniczy ponad 6 miesięcy temu uruchomił usługę ekspresowych dostaw w 37 wybranych miastach w Polsce. Dzięki niej paczki docierają do odbiorców nawet w 90 minut.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...