E-kioski stanęły w sklepach CCC
Rozwiązania e-commerce przenikają się z tradycyjną sprzedażą. CCC stawia w swoich sklepach stacjonarnych cyfrowe kioski. Urządzania pojawiły się dotychczas w 750 sklepach w Europie Środkowej. Dzięki nim klienci stacjonarni moją dostęp do bogatej oferty on-line.
Nanovo w Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii
E-kioski to rozwiązanie z pogranicza sprzedaży stacjonarnej i on-line. Nanovo, bo taką nazwę noszą urządzenia, przed wdrożeniem były testowane w 200 placówkach w Polsce. Dzięki kioskom klienci mogą przejrzeć ofertę sklepów, która jest niedostępna stacjonarnie. Co więcej, po wybraniu na miejscu pary obuwia, mogą zamówić brakujący rozmiar, a paczka zostanie doręczona pod ich drzwi w ciągu kilku dni.
CCC Express, czyli szybkie dostawy od obuwniczego giganta
Kioski sprzedażowe to nie pierwsze rozwiązanie ułatwiające zakupy przez internet w sklepach CCC. Gigant obuwniczy ponad 6 miesięcy temu uruchomił usługę ekspresowych dostaw w 37 wybranych miastach w Polsce. Dzięki niej paczki docierają do odbiorców nawet w 90 minut.