Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Dlaczego nie ma już Naszej Klasy?

Niedziela, 1 Sierpień 2021

W końcu naprawdę nadszedł dzień, w którym z sieci zniknęła Nasza Klasa. Pierwszy polski portal społecznościowy został założony w 2006 roku przez czterech studentów informatyki. Był znany większości użytkowników social mediów wczesnych lat dwutysięcznych. Można powiedzieć, że inne portale zawdzięczają NK swoją rozpoznawalność, ponieważ dzięki niej Polacy pokochali tego typu miejsca w Internecie. Jednak data usunięcia NK została wyznaczona na 27 lipca 2021 roku. Co właściwie się stało?

Najważniejsze informacje

Negatywny wpływ na Naszą Klasę miał przede wszystkim rozwój Facebooka i jego rosnący monopol. Liczba aktywnych kont spadła z 14 mln na 1 mln w ciągu 10 lat. Właścicielem portalu jest obecnie Ringier Axel Springer Polska. Według wcześniejszych zapowiedzi, 27 lipca o 23.59 NK miało zniknąć na dobre. I rzeczywiście, tak się stało. NK nie ma już w sieci. 

Co stanie się z danymi osobowymi?

Wiadomo, że konta użytkowników zostaną usunięte wraz z danymi, a osoby, które wykupiły płatne usługi, będą mogły odzyskać niewykorzystane środki po złożeniu wniosku. Natomiast w gry z NK da się grać dalej gameplanet.onet.pl.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...