Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Delio nie zwiększy cen 500 produktów w okresie od sierpnia do października

2022.08.08

Delio, nowoczesny supermarket online, ogłasza zamrożenie cen ponad 500 produktów. To działanie ma być odpowiedzią na rosnącą inflację. Marka gwarantuje te same ceny do października br.

Walka z inflacją

Wraz z początkiem sierpnia delio rozpoczęło własną akcję, której celem jest przeciwdziałanie skutkom inflacji. Klienci e-supermarketu mogą być pewni, że w ciągu kilku miesięcy ceny ponad 500 produktów spożywczych na pewno nie wzrosną. Są to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak pieczywo, masło czy ser, a także napoje, słodycze, przekąski, gotowe dania. Towary te pochodzą od lokalnych marek oraz ogólnopolskich firm i cieszą się dużą popularnością wśród klientów.

Akcja promocyjna delio

W ramach kampanii zaprojektowany został też specjalny landing page, na którym można zobaczyć całą ofertę promocyjną. Jak twierdzi Zuzanna Dębowska, CCO Lite e-Commerce, delio chce dać swoim konsumentom większe poczucie stabilności. Oprócz zamrożenia cen, klienci mogą wziąć udział w specjalnej akcji, pozwalającej zaoszczędzić nawet 400 zł. Przy zamówieniach za minimum 100 zł otrzymają dziesięć kuponów zniżkowych w wysokości 40 zł – wystarczy wpisać kod LATO. Akcja potrwa do września.

 

źródło zdjęcia: screen z delio.pl

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...