Dzisiaj mamy: Niedziela, 28 Maj 2023

Delio nie zwiększy cen 500 produktów w okresie od sierpnia do października

2022.08.08

Delio, nowoczesny supermarket online, ogłasza zamrożenie cen ponad 500 produktów. To działanie ma być odpowiedzią na rosnącą inflację. Marka gwarantuje te same ceny do października br.

Walka z inflacją

Wraz z początkiem sierpnia delio rozpoczęło własną akcję, której celem jest przeciwdziałanie skutkom inflacji. Klienci e-supermarketu mogą być pewni, że w ciągu kilku miesięcy ceny ponad 500 produktów spożywczych na pewno nie wzrosną. Są to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak pieczywo, masło czy ser, a także napoje, słodycze, przekąski, gotowe dania. Towary te pochodzą od lokalnych marek oraz ogólnopolskich firm i cieszą się dużą popularnością wśród klientów.

Akcja promocyjna delio

W ramach kampanii zaprojektowany został też specjalny landing page, na którym można zobaczyć całą ofertę promocyjną. Jak twierdzi Zuzanna Dębowska, CCO Lite e-Commerce, delio chce dać swoim konsumentom większe poczucie stabilności. Oprócz zamrożenia cen, klienci mogą wziąć udział w specjalnej akcji, pozwalającej zaoszczędzić nawet 400 zł. Przy zamówieniach za minimum 100 zł otrzymają dziesięć kuponów zniżkowych w wysokości 40 zł – wystarczy wpisać kod LATO. Akcja potrwa do września.

 

źródło zdjęcia: screen z delio.pl

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...
EcomersyBasic #75: Trudny klient a prawa sprzedawcy. Jak bronić się przed atakiem?

EcomersyBasic #75: Trudny klient a prawa sprzedawcy. Jak bronić się przed atakiem?

2023.04.27
Większość z nas zdaje sobie sprawę, że trudnych klientów nie brakuje – wielu sprzedawców przekonało się o tym na własnej skórze. Wina nierzadko leży po stronie przedsiębiorcy, jednak nie zawsze. Czasami ataki i pretensje konsumentów okazują się zupełnie nieuzasadnione. Jak sobie radzić w takiej sytuacji? Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik...