Delio nie zwiększy cen 500 produktów w okresie od sierpnia do października
Delio, nowoczesny supermarket online, ogłasza zamrożenie cen ponad 500 produktów. To działanie ma być odpowiedzią na rosnącą inflację. Marka gwarantuje te same ceny do października br.
Walka z inflacją
Wraz z początkiem sierpnia delio rozpoczęło własną akcję, której celem jest przeciwdziałanie skutkom inflacji. Klienci e-supermarketu mogą być pewni, że w ciągu kilku miesięcy ceny ponad 500 produktów spożywczych na pewno nie wzrosną. Są to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak pieczywo, masło czy ser, a także napoje, słodycze, przekąski, gotowe dania. Towary te pochodzą od lokalnych marek oraz ogólnopolskich firm i cieszą się dużą popularnością wśród klientów.
Akcja promocyjna delio
W ramach kampanii zaprojektowany został też specjalny landing page, na którym można zobaczyć całą ofertę promocyjną. Jak twierdzi Zuzanna Dębowska, CCO Lite e-Commerce, delio chce dać swoim konsumentom większe poczucie stabilności. Oprócz zamrożenia cen, klienci mogą wziąć udział w specjalnej akcji, pozwalającej zaoszczędzić nawet 400 zł. Przy zamówieniach za minimum 100 zł otrzymają dziesięć kuponów zniżkowych w wysokości 40 zł – wystarczy wpisać kod LATO. Akcja potrwa do września.
źródło zdjęcia: screen z delio.pl