DDB Warsaw z wygranym przetargiem na obsługę Allegro
Agencja DDB Warsaw wygrała przetarg na strategiczną i kreatywną obsługę Allegro. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2024 roku i będzie stopniowo obejmować wszystkie rynki Europy Środkowo-Wschodniej, na których działa Allegro.
Za co będzie odpowiadać DDB Warsaw?
DDB Warsaw będzie odpowiadać za działania Allegro na polskim i czeskim rynku, a w przyszłości również na innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja wesprze Allegro w tworzeniu strategii i kreacji komunikacji marki. Jednocześnie właśnie kończy się dotychczasowa współpraca z poprzednią agencją – Ogilvy, która trwała od lipca 2019 roku.
Więcej o agencji i działaniach Allegro
DDB Warsaw to agencja reklamowa należąca do DDB Worldwide oraz Marcina Mroszczaka, Szymona Gutkowskiego i Pawła Kastory, która w swoich działaniach łączy marketing online z tradycyjnym marketingiem offline. Allegro kilka dni temu rozstrzygnęło też przetarg na obsługę mediową – ponownie do współpracy wybrało agencję mediową Starcom (Publicis Groupe), z którą pracuje od 6 lat.