Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Data Science Summit już 3 grudnia – wraca forma stacjonarna

Wtorek, 30 Listopad 2021

Już 3 grudnia b.r. odbędzie się ważne wydarzenie dla specjalistów i fanów data science – Data Science Summit 2021. Konferencja wraca w formie hybrydowej, uczestnicy mogą przyjść na PGE Narodowy w Warszawie bądź wziąć udział online.

Dostęp do eksperckiej wiedzy

Data Science Summit to najważniejsze wydarzenie związane z tą tematyką w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jej organizatorami są Data Science Warsaw oraz Fundacja Academic Partners. Na osoby, które wezmą udział w wydarzeniu, czeka kilkanaście ścieżek tematycznych (jak co roku), jak również ponad 100 wystąpień. Wiedzą podzielą się prelegenci z różnych obszarów związanych z branżą IT, zarówno polscy, jak i zagraniczni.

Możliwość wzięcia udziału w dyskusjach

Program konferencji skierowany jest nie tylko do analityków, ale również programistów, architektów czy administratorów. Uczestnicy sami zdecydują, czy chcą wybrać formę stacjonarną, czy online. W salach centrum konferencyjnego PGE Narodowego odbędą się dyskusje na temat analizy i wizualizacji danych, machine learningu czy DWH/big data.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...