Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Grudzień 2022

Czy działalność e-sklepu PGG wpływa na ceny na rynku opału?

2022.05.17

Ceny węgla i ekogroszku stale rosną. Powoduje to uzasadnione obawy konsumentów. W obliczu embarga na import rosyjskiego węgla i wszechogarniającej drożyzny bardzo atrakcyjnymi cenami może pochwalić się w e-sklep Polskiej Grupy Górniczej, w którym ekogroszek jest nawet kilkukrotnie tańszy niż u innych sprzedawców.

Ceny ekogroszku u sprzedawców szybują w górę

Lekiem na wysokie ceny opału ma być asortyment e-sklepu Polskiej Grupy Górniczej, wokół którego narosło wiele kontrowersji. Tam najtańszy opał można kupić już za 852,39 zł za tonę, podczas gdy inne punkty oferują dwu, a nawet trzykrotnie wyższe ceny. W mediach słychać głosy, że równocześnie spółka wstrzymała sprzedaż ekogroszku pośrednikom, co poskutkowało dodatkowymi wzrostami cen opału. 

Kontrowersje wokół e-sklepu PGG

E-sklep Polskiej Grupy Górniczej cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Działa on w specyficznym trybie. Towar dostępny jest trzy razy dziennie – miedzy 10:00 a 11:00, 13:00 i 14:00 oraz 18:00 i 19:00. Za każdym razem można zamówić go do wyczerpania zapasów. Informacji na temat zamówień udziela infolinia, która zgodnie z informacjami, które można przeczytać w sieci, jest trudnodostępna.

 

 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...