Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Czy działalność e-sklepu PGG wpływa na ceny na rynku opału?

2022.05.17

Ceny węgla i ekogroszku stale rosną. Powoduje to uzasadnione obawy konsumentów. W obliczu embarga na import rosyjskiego węgla i wszechogarniającej drożyzny bardzo atrakcyjnymi cenami może pochwalić się w e-sklep Polskiej Grupy Górniczej, w którym ekogroszek jest nawet kilkukrotnie tańszy niż u innych sprzedawców.

Ceny ekogroszku u sprzedawców szybują w górę

Lekiem na wysokie ceny opału ma być asortyment e-sklepu Polskiej Grupy Górniczej, wokół którego narosło wiele kontrowersji. Tam najtańszy opał można kupić już za 852,39 zł za tonę, podczas gdy inne punkty oferują dwu, a nawet trzykrotnie wyższe ceny. W mediach słychać głosy, że równocześnie spółka wstrzymała sprzedaż ekogroszku pośrednikom, co poskutkowało dodatkowymi wzrostami cen opału. 

Kontrowersje wokół e-sklepu PGG

E-sklep Polskiej Grupy Górniczej cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Działa on w specyficznym trybie. Towar dostępny jest trzy razy dziennie – miedzy 10:00 a 11:00, 13:00 i 14:00 oraz 18:00 i 19:00. Za każdym razem można zamówić go do wyczerpania zapasów. Informacji na temat zamówień udziela infolinia, która zgodnie z informacjami, które można przeczytać w sieci, jest trudnodostępna.

 

 

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...