Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Comfino – najnowsze rozwiązanie dla e-commerce

Poniedziałek, 2 Sierpień 2021

Comfino to nowoczesne narzędzie oferujące różnorodne metody płatności on-line dla sklepów internetowych. Zostało uruchomione przez grupę Comperia.pl SA jako marketplace, który dopasowuje optymalne rozwiązanie dla danego użytkownika. Korzystając z Comfino, można zyskać dostęp do wygodnych form zapłaty: płatności odroczonej, rat (też 0%) i kredytu. 

Czym jest Comfino?

Narzędzie wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Warto wspomnieć, że nie jest bramką płatniczą ani nie finansuje zakupów z własnego portfela. Dzięki Comfino sklepy internetowe w Polsce będą miały dostęp do większości metod finansowania zamówień klientów. Wszystko znajduje się w jednym miejscu, co zapewnia ogromną wygodę i przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Comperia.pl SA współpracuje też z innymi fintechami oraz bankami, m.in. z Alior Bankiem i Twisto.

Kilka słów o Comperii.pl SA

Grupa Comperia.pl SA jest na rynku od 2007 roku. Zajmuje się dostarczaniem rozwiązań finansowych oraz ubezpieczeniowych, to także pierwsza polska porównywarka finansowa. Współpracuje z 30 instytucjami finansowymi, a od 2018 roku pracuje nad usługą ComperiaRaty.pl, która zajmuje się dopasowywaniem pożyczek, kredytów i płatności odroczonej. Natomiast samo Comfino to rozwiązanie stworzone specjalnie dla branży e-commerce. 

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...