Comarch promuje sztuczną inteligencję. Nowa kampania firmy
Sztuczna inteligencja jest obecna w wielu obszarach naszego życia, a rozwiązania oparte na algorytmach AI napędzają procesy biznesowe w firmach. Tego typu systemy sprawiają, że organizacje stają się coraz bardziej konkurencyjne. Spółka Comarch (największy polski dostawca oprogramowania ERP) pokazuje w nowej kampanii zastosowanie własnych aplikacji AI w biznesie.
Zalety AI
Comarch to firma, która dostarcza systemy ERP dla firm. Już teraz wykorzystują one mechanizmy AI, uczenia maszynowego i deep learning, wspierając przedsiębiorstwa w takich procesach, jak automatyzacja windykacji i poprawa płynności finansowej, szybka i intuicyjna komunikacja z systemem, zarządzanie zapasami i produkcją, automatyczne wprowadzanie i zatwierdzanie dokumentów czy rekomendowanie produktów klientom w obszarze e-commerce. Wykorzystanie AI w procesach biznesowych pozwala nie tylko na optymalizację pracy w organizacji, ale też redukcję kosztów, wzrost wydajności, wielozadaniowość, odciążenie pracowników i niemal całkowite wyeliminowanie tzw. błędu ludzkiego.
O czym jest kampania Comarch?
O systemach Comarch ERP wspieranych przez sztuczną inteligencję opowiada kampania reklamowa, która ukazała się w maju. W ramach działań marketingowych spółka przedstawia zalety AI w usprawnianiu biznesu i budowaniu przewagi w branży, opowiada również o własnych rozwiązaniach, które codziennie wprowadzają przedsiębiorstwa na wyższy poziom technologii. Kampania realizowana jest w radiu (TOK FM, Radio ZET, Chillizet, Złote Przeboje, Antyradio, Rock Radio), internecie (w formie spotu wideo) oraz na portalach branżowych.