Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Castorama inwestuje w dalszy rozwój e-commerce

2021.10.11

Pandemia nie przeszkodziła Castoramie w dynamicznym rozwoju. Kingfisher, grupa do której należy sklep, osiągnęła wysokie zyski i w przyszłości zamierza inwestować w obrębie strategicznych sektorów.

Kingfisher stale notuje wzrosty

Castorama Polska należy do Grupy Kingfisher, działającej w branży „Home improvement". Grupa ta w ostatnim półroczu zaliczyła wysokie wzrosty sprzedaży, za które w dużej mierze odpowiada sektor e-commerce. W najbliższym czasie grupa planuje dalszy rozwój w kierunku rozbudowy infrastruktury stacjonarnej i sieci sprzedaży internetowej. 

Wielki sukces grupy, do której należy Castorama

Porównując pierwsze półrocze 2021 r. do analogicznego okresu w roku 2020 Grupa Kingfisher zanotowała wzrosty na poziomie 22,2 %. Na sukces złożył się przede wszystkim wzrost popularności produktów z sektora remontowego oraz inwestycja w kanały sprzedażowe w Internecie.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...