Castorama inwestuje w dalszy rozwój e-commerce
Pandemia nie przeszkodziła Castoramie w dynamicznym rozwoju. Kingfisher, grupa do której należy sklep, osiągnęła wysokie zyski i w przyszłości zamierza inwestować w obrębie strategicznych sektorów.
Kingfisher stale notuje wzrosty
Castorama Polska należy do Grupy Kingfisher, działającej w branży „Home improvement". Grupa ta w ostatnim półroczu zaliczyła wysokie wzrosty sprzedaży, za które w dużej mierze odpowiada sektor e-commerce. W najbliższym czasie grupa planuje dalszy rozwój w kierunku rozbudowy infrastruktury stacjonarnej i sieci sprzedaży internetowej.
Wielki sukces grupy, do której należy Castorama
Porównując pierwsze półrocze 2021 r. do analogicznego okresu w roku 2020 Grupa Kingfisher zanotowała wzrosty na poziomie 22,2 %. Na sukces złożył się przede wszystkim wzrost popularności produktów z sektora remontowego oraz inwestycja w kanały sprzedażowe w Internecie.