Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Black Red White z własnym marketplacem

2023.08.31

Znana firma Black Red White uruchomiła własny marketplace, na którym sprzedaż prowadzi wielu partnerów z szeroko pojętej branży wyposażenia wnętrz. Do końca 2023 roku ich liczba ma sięgnąć nawet 100 tysięcy.

Rozwój polskiej marki

Black Red White to popularny producent oraz dystrybutor mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Od ponad 30 lat oferuje swoim klientom meble i dodatki w konkurencyjnych cenach, dzięki czemu należy do grona liderów w tej branży. Dzięki nowej platformie sprzedażowej konsumenci zyskają dostęp do największej na rynku oferty produktów dla domu i ogrodu. Jest to pierwszy tego typu marketplace w Polsce.

Współpraca z BRW

Brw.pl to jeden z największych e-sklepów w kategorii „Dom i ogród”. Witryna rozwija się bardzo dynamicznie, każdego miesiąca odnotowując blisko 3 mln odwiedzin. Marketplace oznacza nowe możliwości dla sprzedawców, którzy będą w stanie dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Współpracę z Black Red White mogą podjąć zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i mniejsze firmy.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...