Black Friday 2024. Polaków nie satysfakcjonują obniżki rzędu 10% i 20%
Jak wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista, podczas tegorocznego Black Friday najwięcej konsumentów będzie chciało skorzystać z większych obniżek: o 40-50%. Zadeklarowało tak 24,5% ankietowanych Polaków. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z raportu?
Porównanie z zeszłym rokiem
Polskich konsumentów nie zadowalają małe obniżki – podczas zeszłorocznego Black Friday najwięcej kupujących poszukiwało rabatów w wysokości 40-50%. Zadeklarowało tak 23,1% badanych, z kolei 19,8% osób wskazało przedział 50-60%, a 16,2% – 30-40%. W tym roku również Polacy polują głównie na obniżki 40-50-procentowe, a dotyczy to głównie konsumentów z niedużych miast. 19,7% czeka na zniżki w wysokości 50-60%, a 14,6% – na rabaty rzędu 30-40%.
Kto liczy na zniżki?
Z najnowszego badania możemy się także dowiedzieć, że w tym roku obniżek w wysokości 40-50% częściej oczekują kobiety niż mężczyźni (25,9% a 23%). Liczą na nie głównie osoby w wieku 18-24 lat (33%), niepodające wysokości miesięcznego dochodu netto (40%), z wykształceniem średnim (26,6%), a także z miast liczących 20-49 tys. mieszkańców (28,4%).