Bentivolio – nowa marka z branży optycznej również w e-commerce. Kolejny krok na drodze rozwoju ESG
Notowana na NewConnect (zorganizowanym rynku akcji) spółka ESG (ESHOPPING) debiutuje z własną marką – Bentivolio. Jej oferta ma objąć 300 modeli oprawek okularowych wraz z akcesoriami, które docelowo będą dostępne w sprzedaży bezpośredniej i w sklepie internetowym. Jest to bardzo ważny krok w rozwoju spółki.
Więcej o Bentivolio
Bentivolio to nowa marka własna E-Shopping Group, która jest dostępna pod adresem www.bentivolio.com. Jako ósmy brand w portfolio spółki rozwija sprzedaż w modelu dropshippingu. Bentivolio wypełnia rynkową niszę, oferując wysokiej jakości produkty optyczne – kolekcja letnia pojawi się w asortymencie w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Plany na przyszłość
Zarząd E-Shopping Group przewiduje, że przychody generowane przez markę Bentivolio już w tym roku odegrają istotną rolę w zwiększaniu wyników sprzedażowych spółki. Oprócz rozszerzania portolio brandów firma konsekwentnie buduje multibrandowy hub w segmencie międzynarodowej sprzedaży internetowej – obecnie jej oferta jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji. Najbliższe plany spółki obejmują wejście na rynek rumuński.