Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Bentivolio – nowa marka z branży optycznej również w e-commerce. Kolejny krok na drodze rozwoju ESG

2024.01.29

Notowana na NewConnect (zorganizowanym rynku akcji) spółka ESG (ESHOPPING) debiutuje z własną marką – Bentivolio. Jej oferta ma objąć 300 modeli oprawek okularowych wraz z akcesoriami, które docelowo będą dostępne w sprzedaży bezpośredniej i w sklepie internetowym. Jest to bardzo ważny krok w rozwoju spółki.

Więcej o Bentivolio

Bentivolio to nowa marka własna E-Shopping Group, która jest dostępna pod adresem www.bentivolio.com. Jako ósmy brand w portfolio spółki rozwija sprzedaż w modelu dropshippingu. Bentivolio wypełnia rynkową niszę, oferując wysokiej jakości produkty optyczne – kolekcja letnia pojawi się w asortymencie w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Plany na przyszłość

Zarząd E-Shopping Group przewiduje, że przychody generowane przez markę Bentivolio już w tym roku odegrają istotną rolę w zwiększaniu wyników sprzedażowych spółki. Oprócz rozszerzania portolio brandów firma konsekwentnie buduje multibrandowy hub w segmencie międzynarodowej sprzedaży internetowej – obecnie jej oferta jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji. Najbliższe plany spółki obejmują wejście na rynek rumuński.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...