Dzisiaj mamy: Wtorek, 25 Czerwiec 2024

Aplikacja mobilna Super-Pharm okazała się strzałem w dziesiątkę

2023.02.15

Aplikacja mobilna sieci sklepów Super-Pharm cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. Dzięki niej możliwe jest realizowanie strategii omnichannel, czyli wielokanałowości. Została uruchomiona 10 miesięcy temu i od tamtej pory użytkownicy dokonali ponad 300 tys. zamówień.

Możliwości, jakie daje aplikacja

Aplikacja marki Super-Pharm została stworzona dzięki współpracy z firmą technologiczno-doradczą Future Mind. Klienci są szczególnie zainteresowani kuponami lojalnościowymi – w ciągu ostatnich 3 miesięcy aktywowali ponad 300 tys. kodów i obejrzeli niemal 5 mln produktów. Oprócz tego, każdego miesiąca aplikację mobilną odwiedza ok. 200 tys. użytkowników. Umożliwia ona szybkie zakupy oraz bezpieczne, ekspresowe płatności (za pomocą BLIK-a, karty płatniczej czy szybkiego przelewu). Towary przeglądane na smartfonie można filtrować i dodawać do ulubionych, a także sprawdzać rekomendacje na ich temat.

Ciągły rozwój

W ciągu ostatnich trzech miesięcy użytkownicy aplikacji Super-Pharm ponad 350 tys. razy wyświetlili wirtualną kartę lojalnościową, a od początku jej działania – 750 tys. razy. Od momentu startu klienci kliknęli w banner „Kupony i nagrody” blisko 900 tys. razy, aktywowali również 562 tys. kuponów. Sieć sklepów zamierza cały czas rozwijać swoją aplikację, korzystając ze wsparcia technologicznego Future Mind. Firmy mają na względzie przede wszystkim poprawę doświadczenia użytkowników – optymalizację procesu zakupowego czy udoskonalenie opisów produktów. Niedługo pojawią się także personalizowane kupony.

Polecamy