Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Aplikacja mobilna Super-Pharm okazała się strzałem w dziesiątkę

2023.02.15

Aplikacja mobilna sieci sklepów Super-Pharm cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. Dzięki niej możliwe jest realizowanie strategii omnichannel, czyli wielokanałowości. Została uruchomiona 10 miesięcy temu i od tamtej pory użytkownicy dokonali ponad 300 tys. zamówień.

Możliwości, jakie daje aplikacja

Aplikacja marki Super-Pharm została stworzona dzięki współpracy z firmą technologiczno-doradczą Future Mind. Klienci są szczególnie zainteresowani kuponami lojalnościowymi – w ciągu ostatnich 3 miesięcy aktywowali ponad 300 tys. kodów i obejrzeli niemal 5 mln produktów. Oprócz tego, każdego miesiąca aplikację mobilną odwiedza ok. 200 tys. użytkowników. Umożliwia ona szybkie zakupy oraz bezpieczne, ekspresowe płatności (za pomocą BLIK-a, karty płatniczej czy szybkiego przelewu). Towary przeglądane na smartfonie można filtrować i dodawać do ulubionych, a także sprawdzać rekomendacje na ich temat.

Ciągły rozwój

W ciągu ostatnich trzech miesięcy użytkownicy aplikacji Super-Pharm ponad 350 tys. razy wyświetlili wirtualną kartę lojalnościową, a od początku jej działania – 750 tys. razy. Od momentu startu klienci kliknęli w banner „Kupony i nagrody” blisko 900 tys. razy, aktywowali również 562 tys. kuponów. Sieć sklepów zamierza cały czas rozwijać swoją aplikację, korzystając ze wsparcia technologicznego Future Mind. Firmy mają na względzie przede wszystkim poprawę doświadczenia użytkowników – optymalizację procesu zakupowego czy udoskonalenie opisów produktów. Niedługo pojawią się także personalizowane kupony.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...