Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Aplikacja mobilna Poczty Polskiej i rozszerzenie współpracy z Packetą

2022.09.01

Poczta Polska pracuje nad aplikacją mobilną dla swoich klientów – spółka potwierdza, że będzie ona nosić nazwę „Pocztex mobile”. Oprócz tego, współpracę z Pocztą Polską rozszerza logistyczna platforma e-commerce – Packeta.

Kilka informacji o Pocztex mobile

Spółka zarejestrowała w Urzędzie Patentowym znak przyszłej aplikacji. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy dokładnie stanie się dostępna dla użytkowników. Dowiedzieliśmy się jednak, jakie będzie spełniać funkcje: umożliwi kompleksową obsługę przesyłek kurierskich (obejmującą nadanie, śledzenie i odbiór w automacie paczkowym – Pocztex AUTOMAT, punkcie partnerskim – Pocztex PUNKT czy dostawę pod drzwi – Pocztex KURIER). Pocztex mobile pozwoli również na zdalne otwarcie skrytki w urządzeniu oraz skanowanie kodu QR. Jej rozwojem zajmuje się Poczta Polska Usługi Cyfrowe Sp. z o.o.

Nowe możliwości dla polskich konsumentów

Jeżeli natomiast chodzi o współpracę z Packetą, klienci platformy będą mogli odbierać swoje paczki zamówione z zagranicznych sklepów internetowych w punktach odbioru Poczty Polskiej (jest ich już 17 tys.). Firma realizuje dostawy z 34 krajów z Europy, Stanów Zjednoczonych i Bliskiego Wschodu. Każdy sklep online zlokalizowany poza Polską, który ma podpisaną umowę z Packetą, pozwoli swoim konsumentom na złożenie zamówienia i odebranie go w placówce pocztowej lub w punkcie, i to bez dodatkowych opłat.

Źródło zdjęcia: screen https://www.poczta-polska.pl/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...