Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Aplikacja mobilna eobuwie.pl i jej nowoczesne opcje

2022.11.14

Aplikacja mobilna eobuwie.pl jest od jakiegoś czasu dostępna dla wszystkich użytkowników. Jej twórcy zadbali o to, by konsumenci mogli korzystać z wielu różnych funkcjonalności, takich jak wybór paczkomatu na podstawie lokalizacji czy kod kreskowy prowadzący do specjalnych zniżek.

Lepsze doświadczenia zakupowe

Aplikacja znanej marki ukazała się na rynku po miesiącach badań i testów, dlatego użytkownicy mogą cieszyć się nowoczesnym interfejsem i różnymi rozwiązaniami poprawiającymi doświadczenia zakupowe – zarówno w kanale online, jak i offline. Warto wspomnieć, że aplikacja działa w taki sam sposób na wszystkich europejskich rynkach, na których jest aktywna marka eobuwie.pl.

Indywidualne propozycje zakupowe

Dzięki aplikacji użytkownicy zyskali dostęp do indywidualnych ofert promocyjnych. Oprócz tego, uproszczony został proces związany z dostawą przesyłek. Dzięki zapisanej lokalizacji możliwe staje się wyszukiwanie najbliższych automatów paczkowych, które pokazują się na mapie i na liście punktów. Innowacyjna opcja „Rezerwuj i przymierz” pozwala na dokładną analizę poprzednich transakcji. Dzięki temu konsumenci otrzymują spersonalizowane rekomendacje produktów. Algorytmy AI umożliwiają również swobodny przepływ informacji między różnymi kanałami sprzedaży.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...