Dzisiaj mamy: Czwartek, 25 Kwiecień 2024

Aplikacja mobilna delio już dostępna dla wszystkich klientów

2022.10.10

Konsumenci zyskali dostęp do aplikacji mobilnej delio – supermarketu online należącego do spółki Lite e-Commerce, za którą odpowiada Żabka. To znaczne udogodnienie dla klientów, ponieważ wcześniej można było robić zakupy jedynie za pośrednictwem strony internetowej.

Najważniejsze informacje na temat aplikacji

Aplikacja umożliwia składanie zamówień i opłacanie ich za pomocą karty bądź BLIK-a. Pojawiła się 4 października br., zarówno w Google Play, jak i App Store. Jest bardzo łatwa w obsłudze, a opcja wyszukiwania produktów została odpowiednio zoptymalizowana. Delio zostało uruchomione na początku tego roku – z jego usług mogą korzystać mieszkańcy niektórych dzielnic Warszawy, a od września również Krakowa.

W planach dalszy rozwój

Dodatkowym atutem aplikacji delio jest to, że można za jej pośrednictwem dokończyć zakupy rozpoczęte na stronie internetowej. Twórcy zapowiadają regularne aktualizacje, dzięki którym konsumenci zyskają dostęp do nowych funkcji, takich jak opcja dodania produktów do ulubionych, filtrowanie po konkretnych tagach czy powtórzenie zamówienia.

Polecamy