Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Aplikacja mobilna delio już dostępna dla wszystkich klientów

2022.10.10

Konsumenci zyskali dostęp do aplikacji mobilnej delio – supermarketu online należącego do spółki Lite e-Commerce, za którą odpowiada Żabka. To znaczne udogodnienie dla klientów, ponieważ wcześniej można było robić zakupy jedynie za pośrednictwem strony internetowej.

Najważniejsze informacje na temat aplikacji

Aplikacja umożliwia składanie zamówień i opłacanie ich za pomocą karty bądź BLIK-a. Pojawiła się 4 października br., zarówno w Google Play, jak i App Store. Jest bardzo łatwa w obsłudze, a opcja wyszukiwania produktów została odpowiednio zoptymalizowana. Delio zostało uruchomione na początku tego roku – z jego usług mogą korzystać mieszkańcy niektórych dzielnic Warszawy, a od września również Krakowa.

W planach dalszy rozwój

Dodatkowym atutem aplikacji delio jest to, że można za jej pośrednictwem dokończyć zakupy rozpoczęte na stronie internetowej. Twórcy zapowiadają regularne aktualizacje, dzięki którym konsumenci zyskają dostęp do nowych funkcji, takich jak opcja dodania produktów do ulubionych, filtrowanie po konkretnych tagach czy powtórzenie zamówienia.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...