Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Anystar.io na rynku polskim i czeskim

2023.07.20

Anystar.io to nowatorska platforma do performance influencer marketingu, która pomaga firmom nawiązać kontakt z influencerami i zarządzać kampaniami reklamowymi. Obecnie w bazie twórców znajduje się aż 70 tys. osób z Polski i 13 tys. z Czech.

Do czego służy platforma Anystar?

Anystar to star-up założony przez Krystiana Botko (byłego pracownika Google), Lidiję Vukić (specjalistkę ds. sprzedaży) i Huberta Wydrycha (współtwórcę spółek technologicznych). Platforma dysponuje unikalną, największą w Europie Centralnej bazą danych o influencerach. Służy do wyszukiwania, analizowania i efektywnego zarządzania kampaniami influencer-marketingowymi. Pozwala również na ich rozliczanie.

Dostępność w Polsce i koszty

Narzędzie anystar.io jest dostępne na rynku polskim i czeskim od maja br. W pierwszym miesiącu zdobyło pięciu płacących klientów, w tym dwie duże korporacje z przychodami rzędu 9 mld zł. Warto wiedzieć, że korzystanie z platformy nie jest tanie – wersja podstawowa kosztuje 999 zł miesięcznie. Służy głównie do wyszukiwania twórców, porównywania swoich działań z konkurencją i sprawdzania obecnych trendów.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...