Anystar.io na rynku polskim i czeskim
Anystar.io to nowatorska platforma do performance influencer marketingu, która pomaga firmom nawiązać kontakt z influencerami i zarządzać kampaniami reklamowymi. Obecnie w bazie twórców znajduje się aż 70 tys. osób z Polski i 13 tys. z Czech.
Do czego służy platforma Anystar?
Anystar to star-up założony przez Krystiana Botko (byłego pracownika Google), Lidiję Vukić (specjalistkę ds. sprzedaży) i Huberta Wydrycha (współtwórcę spółek technologicznych). Platforma dysponuje unikalną, największą w Europie Centralnej bazą danych o influencerach. Służy do wyszukiwania, analizowania i efektywnego zarządzania kampaniami influencer-marketingowymi. Pozwala również na ich rozliczanie.
Dostępność w Polsce i koszty
Narzędzie anystar.io jest dostępne na rynku polskim i czeskim od maja br. W pierwszym miesiącu zdobyło pięciu płacących klientów, w tym dwie duże korporacje z przychodami rzędu 9 mld zł. Warto wiedzieć, że korzystanie z platformy nie jest tanie – wersja podstawowa kosztuje 999 zł miesięcznie. Służy głównie do wyszukiwania twórców, porównywania swoich działań z konkurencją i sprawdzania obecnych trendów.