Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Anystar.io na rynku polskim i czeskim

2023.07.20

Anystar.io to nowatorska platforma do performance influencer marketingu, która pomaga firmom nawiązać kontakt z influencerami i zarządzać kampaniami reklamowymi. Obecnie w bazie twórców znajduje się aż 70 tys. osób z Polski i 13 tys. z Czech.

Do czego służy platforma Anystar?

Anystar to star-up założony przez Krystiana Botko (byłego pracownika Google), Lidiję Vukić (specjalistkę ds. sprzedaży) i Huberta Wydrycha (współtwórcę spółek technologicznych). Platforma dysponuje unikalną, największą w Europie Centralnej bazą danych o influencerach. Służy do wyszukiwania, analizowania i efektywnego zarządzania kampaniami influencer-marketingowymi. Pozwala również na ich rozliczanie.

Dostępność w Polsce i koszty

Narzędzie anystar.io jest dostępne na rynku polskim i czeskim od maja br. W pierwszym miesiącu zdobyło pięciu płacących klientów, w tym dwie duże korporacje z przychodami rzędu 9 mld zł. Warto wiedzieć, że korzystanie z platformy nie jest tanie – wersja podstawowa kosztuje 999 zł miesięcznie. Służy głównie do wyszukiwania twórców, porównywania swoich działań z konkurencją i sprawdzania obecnych trendów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...