Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Amazon szykuje własny marketplace z tokenami NFT

2023.03.13

Z medialnych komunikatów możemy się dowiedzieć, że Amazon planuje uruchomienie własnej platformy sprzedażowej z NFT, który ma nosić nazwę NFT Amazon Marketplace. Sprzedawane tokeny będą powiązane z fizycznymi przedmiotami kolekcjonerskimi.

Premiera platformy w kwietniu

Na razie wiadomo, że Amazon będzie oferować 15 kolekcji NFT, na razie przeznaczonych jedynie dla klientów ze Stanów Zjednoczonych. Portal Web3 The Big Whale podał datę premiery marketplace’u – 24 kwietnia 2023. Prace nad jego wdrożeniem trwają od wielu miesięcy, a Amazon Web Services (AWS) nawiązał wcześniej współpracę z firmą web3 Ava Labs w celu przyspieszenia przyjęcia technologii blockchain.

NFT Amazon Marketplace – jak będzie działać?

Osoby zainteresowane niewymienialnymi tokenami będą mogli nabywać cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie za pośrednictwem własnego konta Amazon (AMZN) i rozliczać się za pomocą karty debetowej lub kredytowej. Amazon pozwoli na kupowanie NFT bez konieczności kupowania kryptowalut. Dostępne tokeny będą związane z poszczególnymi branżami, odpowiadając fizycznym przedmiotom.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...