Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Amazon Style - rewolucyjny sklep stacjonarny od Amazon powstaje w Kalifornii

Środa, 26 Styczeń 2022

Amerykańscy fani Amazona już niedługo odwiedzą jego pierwszy sklep odzieżowy, który ma być bardzo nowoczesny i rozwinięty technologicznie. Jego nazwa to Amazon Style, a powierzchnia wyniesie ok. 2,8 tys. mkw. Zostanie zlokalizowany w Kalifornii.

Nowoczesne rozwiązania

Stacjonarny sklep ma służyć poprawie obsługi klienta. Czekać na nich będzie magiczna szafa w przymierzalni czy algorytmy służące lepszemu dopasowaniu ubrań. Odwiedzający zyskają dostęp do aplikacji mobilnej, za pomocą której zeskanują kody konkretnych produktów. Następnie obsługa dostarczy wybraną rzecz we właściwym rozmiarze i kolorze wprost do przymierzalni, gdzie będzie czekać na daną osobę. W przymierzalniach znajdą się dotykowe ekrany, dzięki którym klient poprosi o kolejne ubranie.

Indywidualne rekomendacje modowe

Specjalne algorytmy pomogą dopasować do konsumenta odpowiednie ubranie. Wszystko dzięki analizie wcześniej zeskanowanych produktów. Personalizacji oferty posłuży też specjalna ankieta na temat stylu. Jeżeli ktoś zdecyduje się na zakup, nie musi podchodzić do kasy, żeby dokonać płatności – wystarczy skorzystać z istniejącego systemu Amazon One.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...