Amazon łączy się ze Snapchatem. Chodzi o reklamy produktów
Amazon, znany gigant e-commerce, poinformował, że umożliwi amerykańskim użytkownikom Snapchata kupowanie niektórych produktów bezpośrednio z aplikacji – firma chce wykorzystać serwis do zwiększenia sprzedaży na swojej platformie. Po tej wiadomości akcje wzrosły o ponad 9%.
Media społecznościowe i e-commerce
Jako że media społecznościowe w coraz większym stopniu wpływają na trendy i nawyki zakupowe, niektóre platformy (np. TikTok) uruchamiają własne usługi zakupów online, a inne (np. Snapchat) pozwalają firmom zajmującym się handlem elektronicznym na korzystanie z ich bazy subskrybentów. Amazon ma podobne powiązania z właścicielami Meta oraz Pinteresta. Partnerstwo może pomóc w ożywieniu działalności reklamowej firmy Snap.
Zakupy przez aplikację Snapchat
Połączenie to umożliwi klientom zakupy bezpośrednio z reklam Amazona na Snapchacie i dokonywanie płatności bez opuszczania aplikacji. Potencjalni kupujący będą mogli również zobaczyć ceny w czasie rzeczywistym, uprawnienia Prime, informacje o dostawie i szczegółowe informacje o produktach. Snap na razie odmówił udzielenia komentarza w tej sprawie.