Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Adidas, MODIVO i eobuwie.pl łączą siły w nowej kampanii reklamowej

Piątek, 1 Październik 2021

Nowa kampania reklamowa adidas, MODIVO i eobuwie.pl nosi nazwę „Hare to Impact”. Najnowszą kolekcję promują znane modelki – Cleo Ćwiek i Marta Dyks. Clue kampanii jest ukazanie wewnętrznego piękna kobiet.

Kampania promowana przez modelki działające na rzecz kobiet

Najnowsza kampania adidas, MODIVO i eobuwie.pl to film prezentujący ubrania z nowej linii adidasa. Cleo Ćwiek i Marta Dyks biorą w nim udział, pokazując, że to co mamy na sobie, odzwierciedla nasze wewnętrzne ja. Modelki zostały wybrane na bohaterki spotu nieprzypadkowo. Są znane ze swojej działalności na rzecz kobiet oraz ciałopozytywności i samoakceptacji.

Kampania to nie tylko film

W filmie promocyjnym prezentowana jest kolekcja adidasa, z której obuwie dostępne jest w serwisach eobuwie.pl i MODIVO. Składa się na nią nie tylko film, ale również różnorodne działania, aktywizujące odbiorców w mediach społecznościowych. Jej uzupełnieniem ma być podcast z udziałem Marty Dyks i Cleo Ćwiek. Modelki będą w nim mówić o ciałopozytywności i mocy, która drzemie w kobietach.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...