Dzisiaj mamy: Wtorek, 23 Lipiec 2024

Adidas, MODIVO i eobuwie.pl łączą siły w nowej kampanii reklamowej

2021.10.01

Nowa kampania reklamowa adidas, MODIVO i eobuwie.pl nosi nazwę „Hare to Impact”. Najnowszą kolekcję promują znane modelki – Cleo Ćwiek i Marta Dyks. Clue kampanii jest ukazanie wewnętrznego piękna kobiet.

Kampania promowana przez modelki działające na rzecz kobiet

Najnowsza kampania adidas, MODIVO i eobuwie.pl to film prezentujący ubrania z nowej linii adidasa. Cleo Ćwiek i Marta Dyks biorą w nim udział, pokazując, że to co mamy na sobie, odzwierciedla nasze wewnętrzne ja. Modelki zostały wybrane na bohaterki spotu nieprzypadkowo. Są znane ze swojej działalności na rzecz kobiet oraz ciałopozytywności i samoakceptacji.

Kampania to nie tylko film

W filmie promocyjnym prezentowana jest kolekcja adidasa, z której obuwie dostępne jest w serwisach eobuwie.pl i MODIVO. Składa się na nią nie tylko film, ale również różnorodne działania, aktywizujące odbiorców w mediach społecznościowych. Jej uzupełnieniem ma być podcast z udziałem Marty Dyks i Cleo Ćwiek. Modelki będą w nim mówić o ciałopozytywności i mocy, która drzemie w kobietach.

Polecamy