Dzisiaj mamy: Sobota, 30 Wrzesień 2023

Adidas, MODIVO i eobuwie.pl łączą siły w nowej kampanii reklamowej

2021.10.01

Nowa kampania reklamowa adidas, MODIVO i eobuwie.pl nosi nazwę „Hare to Impact”. Najnowszą kolekcję promują znane modelki – Cleo Ćwiek i Marta Dyks. Clue kampanii jest ukazanie wewnętrznego piękna kobiet.

Kampania promowana przez modelki działające na rzecz kobiet

Najnowsza kampania adidas, MODIVO i eobuwie.pl to film prezentujący ubrania z nowej linii adidasa. Cleo Ćwiek i Marta Dyks biorą w nim udział, pokazując, że to co mamy na sobie, odzwierciedla nasze wewnętrzne ja. Modelki zostały wybrane na bohaterki spotu nieprzypadkowo. Są znane ze swojej działalności na rzecz kobiet oraz ciałopozytywności i samoakceptacji.

Kampania to nie tylko film

W filmie promocyjnym prezentowana jest kolekcja adidasa, z której obuwie dostępne jest w serwisach eobuwie.pl i MODIVO. Składa się na nią nie tylko film, ale również różnorodne działania, aktywizujące odbiorców w mediach społecznościowych. Jej uzupełnieniem ma być podcast z udziałem Marty Dyks i Cleo Ćwiek. Modelki będą w nim mówić o ciałopozytywności i mocy, która drzemie w kobietach.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

2023.09.29
Działania w mediach społecznościowych stało się nieodłączną częścią strategii marketingowej wielu firm. Instagram – jako jeden z najpopularniejszych serwisów – oferuje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Najwygodniejszym i najprostszym sposobem zarządzania firmowym kontem na tej platformie jest korzystanie z narzędzi udostępnianych przez Facebooka (Meta posiada zarówno Instagrama, jak i...
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...