Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

1,1 mln dolarów dofinansowania dla startupu DigitalFirst.AI

2022.09.02

DigitalFirst.AI, startup skupiony na nowoczesnych rozwiązaniach oraz strategiach digitalowych, pozyskał 1,1 mln dolarów dofinansowania. Globalna platforma skierowana jest do osób, które chcą uzyskać pomoc we wprowadzaniu w życie rozmaitych działań marketingowych.

Podstawowe informacje o platformie

Aby skorzystać z usług startupu, należy podzielić się informacjami o swojej firmie. Na podstawie zdobytej wiedzy system zarekomenduje odpowiednie środki pozwalające na osiągnięcie pożądanych wyników. W rundzie pre-seed zdobyto ponad 4 tys. firm użytkowników i więcej niż 2 tys. klientów z 60 różnych krajów (25% z nich pochodzi z USA). Średnia cena miesięcznego abonamentu to 99 dolarów, jednak za najbardziej atrakcyjny uznaje się plan zawierający możliwość tworzenia nielimitowanych lejków sprzedażowych. Kosztuje on 199 dolarów.

Dofinansowania dla DigitalFirst.AI

DigitalFirst.AI uzyskał ponad 250 tys. dolarów zysku w ciągu czterech miesięcy. Swoje pierwsze finansowanie zdobył dzięki założycielom projektu – Grzegorzowi Graczowi i Michałowi Tokarskiemu (po 125 tys. dolarów od każdego z nich). Środki te przeznaczone zostały na budowę MVP i zdobycie 250 tys. dolarów grantu od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Pół roku po rozpoczęciu pierwszych prac programistycznych w startup zainwestował fundusz INNOventure, przeznaczając na niego kwotę 250 tys. dolarów. Transakcję zrealizowano w grudniu 2021. W czerwcu br. Flat6Labs z Abu Dhabi (ZEA) przeznaczyło na DigitalFirst.AI kwotę 315 tys. dolarów. Teraz rozpoczęta została kolejna runda finansowania SEED. 50% środków przeznaczone zostanie na rozwój i skalowanie produktu, 30% – na marketing, a pozostałe 20% – na rozwój międzynarodowego zespołu oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Źródło zdjęcia: LinkedIn Digital First AI

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...