Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

1,1 mln dolarów dofinansowania dla startupu DigitalFirst.AI

2022.09.02

DigitalFirst.AI, startup skupiony na nowoczesnych rozwiązaniach oraz strategiach digitalowych, pozyskał 1,1 mln dolarów dofinansowania. Globalna platforma skierowana jest do osób, które chcą uzyskać pomoc we wprowadzaniu w życie rozmaitych działań marketingowych.

Podstawowe informacje o platformie

Aby skorzystać z usług startupu, należy podzielić się informacjami o swojej firmie. Na podstawie zdobytej wiedzy system zarekomenduje odpowiednie środki pozwalające na osiągnięcie pożądanych wyników. W rundzie pre-seed zdobyto ponad 4 tys. firm użytkowników i więcej niż 2 tys. klientów z 60 różnych krajów (25% z nich pochodzi z USA). Średnia cena miesięcznego abonamentu to 99 dolarów, jednak za najbardziej atrakcyjny uznaje się plan zawierający możliwość tworzenia nielimitowanych lejków sprzedażowych. Kosztuje on 199 dolarów.

Dofinansowania dla DigitalFirst.AI

DigitalFirst.AI uzyskał ponad 250 tys. dolarów zysku w ciągu czterech miesięcy. Swoje pierwsze finansowanie zdobył dzięki założycielom projektu – Grzegorzowi Graczowi i Michałowi Tokarskiemu (po 125 tys. dolarów od każdego z nich). Środki te przeznaczone zostały na budowę MVP i zdobycie 250 tys. dolarów grantu od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Pół roku po rozpoczęciu pierwszych prac programistycznych w startup zainwestował fundusz INNOventure, przeznaczając na niego kwotę 250 tys. dolarów. Transakcję zrealizowano w grudniu 2021. W czerwcu br. Flat6Labs z Abu Dhabi (ZEA) przeznaczyło na DigitalFirst.AI kwotę 315 tys. dolarów. Teraz rozpoczęta została kolejna runda finansowania SEED. 50% środków przeznaczone zostanie na rozwój i skalowanie produktu, 30% – na marketing, a pozostałe 20% – na rozwój międzynarodowego zespołu oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Źródło zdjęcia: LinkedIn Digital First AI

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...