Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

10 urodziny Messengera i nowe funkcje

Środa, 1 Wrzesień 2021

Z okazji 10-lecia funkcjonowania Messengera użytkownicy zyskają dostęp do nowych funkcji. Dla 78% osób korzystających z Facebooka właśnie odbieranie i wysyłanie wiadomości przez komunikator jest najważniejszą aktywnością.

Zmiany sposobu komunikacji

Messenger cały czas dostarcza nowych możliwości. W 2015 roku najbardziej popularne były naklejki, w 2017 – wysyłanie zdjęć, natomiast rok później – GIFY. W czasie pandemii wysyłano najwięcej materiałów video. W roku bieżącym użytkownicy intensywnie korzystają z opcji nagrań głosowych.

Najnowsze opcje

Teraz Messenger przygotował 10 nowych funkcji. Pierwsze z nich to ankiety dla znajomych, które można tworzyć w obrębie czatów grupowych. Należą one do serii „najbardziej prawdopodobne”. Dzięki nim wybrani użytkownicy będą mogli wyrazić swoje opinie w danym temacie – wystarczy, że zaznaczą konkretną opcję. Czekają na nas również motywy urodzinowe, nowy pakiet naklejek, soundmoji (emoji z dźwiękiem), kolejny sposób udostępniania kontaktów, prezenty pieniężne (tylko w USA). Zapowiedziane jest również pojawienie się tzw. efektów słów – czyli opcja wskazania wyrazów, przy użyciu których będą ukazywały się wybrane emotikony.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...